حجت الاسلام بی آزار تهرانی: امروز انتقام سردار شهید قاسم سلیمانی، انتخاب اصلح در انتخابات است

مسئول تولیت استان امامزاده صالح(ع): جامعه امروز ما با زمینه سازی برای ورود دولت جوان مومن حزب اللهی، از مشکلات بیرون می شود.
کد خبر: ۹۳۴۸۹۲۰
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام و المسلمین بی آزار تهرانی در نشست هم اندیشی ویژه رای اولی ها و عموم مردم که به همت بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج شهیدان جهازی ها حوزه بسیج 222 خواهران و 221 شهید کیانپور برگزار شد، با اشاره به اهمیت انتخابات و به خصوص مشارکت حداکثری در آن، اظهار داشت: مسئولین در حال حاضر بر روی هر صندلی که می‌نشینند ما شهید دادیم؛ یعنی ۷۲ هزار شهید برای هر مسئولیت که یکی از این  شهداء سردار شهید قاسم سلیمانی است، کسی میتواند قدر این جایگاه را بداند که لبریز از خدا باشد.

وی افزود: ما هرکجا اعتماد به حق تعالی کردیم، در رتبه و رنکینگ جهانی اول بوده‌ایم، هر کجا با عزت الهی گام برداشتیم، استوار حرکت کردیم و موفقیت‌های پیوسته داشتیم؛ در حال حاضر برخی از خدمات هسته‌ای و موشکی ایران در دنیا نظیر ندارد.

وی ادامه داد :جریان حزب اللهی یعنی وجود فردی خداباور؛ همچنین فرد منشاء تغییر نیست، منشاء تحول است، فردی که خدا باور باشد اداره بازرسی و تحقیقات نمی‌خواهد همچنین فردی نمونه اش شهید چمران است.

حجت الاسلام و المسلمین بی آزار تهرانی در پایان خاطر نشان کرد: وضعیت موجود ایران ما دنبال کارنامه کاری افراد باشیم، عده‌ای در حال حاضر معتقدند که رای اثری ندارد مثلاً دلیلی برای رای دادن وجود ندارد، در حال حاضر طرحی نو به میدان آمده و صبح نزدیک است.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار