برگزاری نشست بصیرتی ویژه ائمه جماعت و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج شهر بنجا

زابل- تلاش برای تشکیل یک دولت توانمند انقلابی می‌توانید مسیر را برای ورود جوانان با انگیزه، دارای طرح و ایده نو و سازنده به عرصه‌های مدیریتی باز شود .
کد خبر: ۹۳۴۹۳۲۳
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸
به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، نشست بصیرتی ویژه ائمه جماعت و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج  در شهر بنجار برگزار شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین رضا محمدزاده سرحدی گفت: دوستان و دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران امروز نگاهشان به انتخابات بیست وهشتم خرداد است که چگونه مردم با حضورشان در ان از آرمان‌های انقلاب صیانت می‌کنند.
 
 مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج زابل اظهار داشت: نکته مهم این است که ما در دهه پنجم انقلاب هستیم و تلاش برای تشکیل یک دولت توانمند انقلابی می‌توانید مسیر را برای ورود جوانان با انگیزه، دارای طرح و ایده نو و سازنده به عرصه‌های مدیریتی باز شود.
 
و تحول و نگاهی نو در کشور در حال شکل که ما مشاهده می‌کنیم تیم اکثر نامزد‌ها جوانان با انگیزه وبا نشاط هستند سرحدی افزود تعیین سرنوشت مردم بایستی با شرکت و انتخاب خودشان اتفاق بیفتد و هر تغییری فقط از مسیر صندوق رای و حضور تمامی اقشار و جامعه پای صندوق رای مشخص می‌شود سرحدی با بیان اینکه مردم باید با چشم باز برنامه‌های نامزد‌ها را رصد کنند و به مطلوب‌ترین برنامه‌ها با توجه به مشکلات کشور رأی دهند افزود مردم حافظان نظام اسلامی هستند و امید داریم انشاالله که با حضور پر شور خود در انتخابات پیش رو مانع سو استفاده و بهره برداری دشمنان قسم خورده انقلاب شوند
ارسال نظرات