خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده تیپ مردم حضرت جوادالائمه(ع)

شرکت در انتخابات یک وظیفه قانونی، شرعی، اخلاقی و اجتماعی است

مطهری نژاد در آیین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) محله شهرک شاهد گفت: شرکت در انتخابات یک وظیفه قانونی ، شرعی ، اخلاقی و اجتماعی است.
کد خبر: ۹۳۴۹۷۹۳
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، رضا مطهری نژاد " معاون هماهنگ کننده تیپ مردم پایه حضرت جوادالائمه(ع) " در آیین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) و نشست بصیرتی که در محل مسجد شهدا شهرک شاهد برگزار شد گفت ؛ همه ی ما انسانها در زندگی ناچار هستیم انتخاب هایی داشته باشیم لذا انتخاب دربخش های مختلف زندگی ما در جریان است ، این انتخاب می تواند انتخاب شغل ، انتخاب رشته تحصیلی یا انتخاب همسر باشد و در قبال هر انتخاب نیز مسئولیتی داریم  لذا می بایست انتخاب ما انتخاب آگاهانه ای باشد.

وی در ادامه افزود ؛ از جمله نکاتی که دریک انتخاب آگاهانه باید مورد توجه قرار گیرد عبارتند از ، مراجعه به اصول و معیارها ، رجوع به گذشته  و استفاده از تجربیات دیگران است.

معاون هماهنگ کننده تیپ سپاه حضرت جوادالائمه(ع) به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت ؛ شرکت در انتخابات یک وظیفه قانونی ، شرعی ، اخلاقی و اجتماعی است، و مردم عزیزما با حضور حداکثری خود به این مهم جامعه عمل خواهند داد.

مطهری نژاد اضافه کرد ؛ علاوه بر وظیفه فردی افراد که مشارکت در انتخابات است، وظیفه اجتماعی نیزدارد که در دو مرحله محقق می گردد و عبارت است از ؛ مجاب کردن دیگران جهت حضور پای صندوق رأی و در مرحله دوم ترغیب دیگران به انتخاب درست و اصلح می باشد.

وی شاخصه های انتخاب اصلح را طبق فرمایشات مقام معظم رهبری برشمرد و گفت ؛ با کفایت و با ایمان ، عدالت‌خواه و ضد فساد ، دارای عملکرد انقلابی و جهادی ، معتقد به توانمندی‌های داخلی و معتقد به جوانان به‌ عنوان پیشران حرکت عمومی کشور و امیدوار به آینده را عنوان نمودند.

معاون هماهنگ کننده تیپ مردم پایه حضرت جوادالائمه(ع) در زمینه انقلابی بودن (از شاخصه های انتخاب اصلح ) مطالبی را بیان و اظهار کرد ؛ هر انقلابی که شکل گرفته یک شروع داشته و یک پایان ولی انقلاب ما روز به روز در حال رشد ونمو است ، چون برگرفته از سیره پیامبر گرامی اسلام (ص) و اهل بیت (ع) بوده  و دائما به دنبال ایجاد تحول ورشد در جامعه می باشد ، لذا انقلاب اسلامی مثل یک موجود زنده دائما در حال رشد ، رویش و صدوراین فرهنگ به همه نقاط جهان شده است.

وی در پایان اضافه کرد ؛ هیچ سدی نباید مانع ادامه مسیر انقلاب باشد و فرد انقلابی به دنبال رفع موانع ، متکی به توان و ظرفیت داخلی ، به دنبال مذاکره در چارچوب اصول و معیارهای اسلامی است ، در نظام جمهوری اسلامی افراد انقلابی زیاد داریم و به عنوان نمونه می توان به اقدامات مردم ولایتمدار ، خیرین ، کادر درمان عزیز ، نیروهای مسلح ، بسیجیان و پاسداران جان برکف در زمینه مقابله با ویروس کرونا ، برگزاری رزمایش های متعدد مواسات ، همدلی و کمک های مومنانه اشاره نمود.

در پایان این برنامه از زحمات خالصانه برادر بسیجی پرویز مطرانلویی تقدیر و تشکر شده و برادر بسیجی یاسر کریمی به عنوان فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) محله شهرک شاهد معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها