مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بردسکن:

۵۰۰ سبد غذایی بین نیازمندان بردسکن توزیع شد

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بردسکن گفت: در راستای امیدآفرینی و همزمان با دهه کرامت ۵۰۰ سبد غذایی بین نیازمندان توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۵۰۱۳۳
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۴
سرهنگ دوم پاسدار علی عباس نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار داشت:همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه بردسکن تعداد ۵۰۰ سبد غذایی به ارزش ۱۲۵ میلیون تومان بین نیازمندان ومعسرین توزیع شد.
 
وی افزود: همچنین در حمایت از زوج‌های نیازمند نیز تعداد ۵ سری جهیزیه به ارزش ۶۰ میلیون تومان به صورت مشارکتی تحویل زوج‌های جوان گردید.
 
سرهنگ عباس نیا از دیگر برنامه‌های ویژه دهه کرامت ایجاد ۳ ایستگاه کلیشه نویسی باموضوع انتخابات و حضور حداکثری مردم یاد کرد.
 
وی همچنین گفت:در این ایام نیز با کمک جامعه بسیج پزشکی و درمانگاه نبوت ۳ مرحله ویزیت رایگان خواهیم داشت.
 
مسئول بسیج سازندگی به طرح‌های امید آفرینی اشاره کرد و بیان داشت: آبرسانی به روستای عشایری فاطمیه نیز به گام‌های آخر خود رسیده که امیدواریم این روستا نیز تا پایان تیر ماه از نعمت آب برخوردار شود.
 
وی ادامه داد: باتوجه به قطعی زیاد برق و تولید آن به ۹ متقاضی برای خرید پنل‌های خورشیدی مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان وام داده شده است.
 
سرهنگ عباس نیا یادآورشد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۹۰۰ سبد غذایی توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه بردسکن توزیع شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها