امام جمعه تربت حیدریه:

انتخابات مظهر نقش آفرینی مردم در سرنوشت جامعه است

حجت الاسلام عصمتی گفت: مردم می توانند با یک انتخاب درست در مناصب مهم کشور شاهد یک تحول اقتصادی و فرهنگی و همه جانبه باشند، چرا که عرصه انتخابات مظهر نقش آفرینی مردم در سرنوشت جامعه است.
کد خبر: ۹۳۵۰۱۸۳
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در جمع مردم تربت حیدریه اظهار کرد: قبولی در آزمون انتخابات معیار خاصی دارد و آن است که اگر با حضور همگانی خود دشمن را مایوس کردیم بطوریکه امیدی به فروپاشی تظام دیگر نداشته باشند یقینا در این ازمون پیروزمندانه عمل کردیم.

وی تصریح کرد: دشمن تلاش دارد برخی کاستی ها را عنوان تا نظام را زیر سووال ببرد، ما هم این کاستی ها را بدلیل سوء مدیریت ها قبول داریم اما باید در مقابل این هجمه دشمن با مشارکت حداکثری امید آنها را به یاس تبدیل کرد.

امام جمعه تربت حیدریه در بخشی دیگر به انتخابات شورای شهر اشاره کرد و افزود: باید مراقبت شود مسایل سیاسی و جناحی و سلیقه ای ما را وادار نکند که که به شخصی که تعهد و تخصص لازم را ندارد رای بدهیم، بلکه باید فراجناحی عمل کرد و افراد کارآمد برای مدیریت شهری تربت حیدریه انتخاب شوند.

وی اولویت دوم منتخب را حل معضلات شهری توسط منتخبین عنوان کرد و گفت: نامزدها اخلاق و اتصاف را رعایت و از توهین و تهمت به دیگران پرهیز و طرفداران هم مراقب باشند برای دنیای دیگران آخرت خود را نفروشند.

رییس حوزه علمیه تربت حیدریه گفت: یکی از مسائل مهم در برنامه ریزی و نظم اجتماعی موضوع مصرف است که در ابعاد مختلف خوراک، پوشاک و مسکن باید رعایت و از اسراف پرهیز شود، اسراف به معنای زیاده روی نیست بلکه استفاده نادرست و بیجاست و آنچه که از روایات و آیات قرآن استناد می شود از گناهان مسلم است.

وی افزود: اسراف در تمام شئونات زندگی ممکن است مصداق پیدا کند که از مصادیق مهم آن مصرف انرژی است که باید درست استفاده شود که برخی از آن به مردم و برخی هم به مسوولان بر می گردد که بعنوان مثال در مصارف کشاورزی که شکل خاصی برای ابیاری تعریف شده یقینا با کمبودها مواجه نخواهیم شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها