فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی:

انتخابات را مهمترین رکن دمکراسی است

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی گفت: انتخابات را مهمترین رکن دمکراسی در ایران اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۵۰۴۶۳
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، شید محمود صفری امروز در جمع صمیمی دانشجویان بوکان انتخابات را مهمترین رکن دمکراسی دانست و گفت: انتخابات حق و قدرت انتخاب می دهد و در سرنوشت و آینده هر کشوری تاثیر بسیار مهمی دارد.

صفری در این نشست که با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه های بوکان و دانشگاه آزاد اسلامی این شهر برگزار شد، افزود: انتخابات نشان دهنده بینش جامعه در حوزه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است، و این مهم تاثیر مثبت و قابل انکاری بر وضعیت اجتماعی کشور خواهد داشت.

وی با اشاره به تبلیغات گسترده رسانه های خارجی و ضدانقلاب در خصوص انتخابات ایران، گفت: رسانه های خارجی و ضد انقلاب طی تمام انتخابات گذشته به کلید واژه فرمایشی اشاره کردند، اما نتیجه ای که از صندوق های رای بیرون می آید همان است که مردم انتخاب کرده اند.

این مسئول ادامه داد: انتخابات در ایران جزو آزادترین انتخاباتی است که در سطح جهان برگزار می شود و به حق میزان رای ملت بوده است.

وی تصریح کرد: حضور پرشور در پای صندوق های رای ضامن اقتدار و پیشرفت کشور است و قطعا حضور حد اکثری جدای از حوزه های داخلی در سیاست خارجی نیز کشور را با پیشرفت های چشمگیری همراه خواهد کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات