خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:

مردم روز انتخابات سرنوشت چندین ساله کشور را رقم می زنند

تبریز- جانشین فرمانده سپاه عاشورا به اهمیت انتخابات اشاره و بیان کرد: حضور در انتخابات و مشارکت حداکثری یک فریضه است که مردم با رای خودشان سرنوشت چندین ساله شان را رقم می زنند.
کد خبر: ۹۳۵۰۵۷۵
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصغر عباسقلی زاده در جمع مردم عجب شیر افزود: انتخاب اصلح اولویت بعدی است که باید شخص عادل، دین شناس، مومن و انقلابی را برای سکان داری این مسئولیت خطیر انتخاب کنیم تا زحمات 42 ساله انقلاب را هدر ندهد و دشمنان را شاد نکنیم.

وی اضافه کرد دشمن به دنبال شایعه افکنی است و شعار رای ندهیم را تبلیغ می کند همان دشمنانی که جنگ و جنایات وحشیانه را در ممالک اسلامی و غیره راه انداختند امروز نگران یک انتخاب صحیح هستند اما مردم ما فهیم  هستند و در روز انتخابات جواب خود را با حضورشان ثابت خواهند کرد.

سردار عباسقلی زاده ادامه داد: اگر امروز در بحث اقتصادی دچار مشکل شده‌ ایم برای اینکه مسئولان گوش به فرمان ولایت نبوده و در مذاکرات ضعف عمل کرده و بیکاری تورم و گرانی نتیجه این بی تدبیری است.
  وی اظهار کرد: در طول تاریخ از حضرت آدم تا آخرین پیامبر الهی همیشه جبهه حق و باطل در مقابل هم قرار گرفته اند و حق را زیر استعمار خود قرار می ‌دهند اما انقلاب ما در سایه علمای تربیت یافته مکتب اسلام و سیدالشهداء باطل را از بین برد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در برهه حساسی قرار گرفته است گفت: از زمان پیروزی انقلاب دشمنان توطئه های زیادی را علیه این نظام وارد کرده‌اند از جمله دفاع مقدس، فتنه‌ های داخلی، قضیه سوریه، داعش و ... ولی انقلاب ما با تأثیر از مکتب سیدالشهدا این نقشه ‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرده است.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: دشمنان ما ثابت هستند در دوران دفاع مقدس آمریکا و انگلیس و ... بوده است الان هم در یمن، سوریه، عراق و فلسطین باز این دشمنان جنایت می‌کنند از اختلافات مذهبی استفاده کرده و داعش را خلق کرده و تجهیز می کنند این گوشه ای از جنایات آمریکا است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها