خبرهای داغ:

نشست بصیرتی در مسجد صاحب الزمان (عج)شهرآشخانه

انتخابات پرشور آبرو و امنیت ملی را به همراه دارد.
کد خبر: ۹۳۵۰۵۸۰
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، نشست بصیرتی درمسجد صاحب الزمان(عج) شهر آشخانه با سخرانی حجت الاسلام سیدحبیب سجادی مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درشهرستان مانه وسملقان انجام شد.

حجت الاسلام سجادی دراین نشست گفت: انتخابات پرشور آبرو و امنیت ملی را به همراه دارد و ملتی که قصد دارد روی پای خودش بایستد باید در انتخابات مشارکت پرشور داشته باشد و اگر اینگونه نباشد دیگران براساس منافع خودشان برای آن کشور تصمیم می گیرند.

وی درادامه بیان داشت: شرکت در انتخابات فقط یک حق نیست بلکه یک وظیفه است و حضور پرشور در پای صندوق های رأی باعث عصبانیت دشمنان می شود، مردم همیشه پای کار انقلاب بوده و هستند، این ناراحتی ها و نگرانی ها از وضعیت اقتصادی باعث قهر مردم از انتخابات نمی شود.

وی درادامه افزود: این انقلاب حاصل مبارزات ضداستکباری دوران انقلاب و دفاع مقدس این ملت شریف است و باز هم با حضور حداکثری جنگ تبلیغاتی دشمن را خنثی خواهیم کرد.

حجت الاسلام سجادی بهترین نعمت خداوند را نعمت ولایت دانست و خاطرنشان کرد: ولایت بزرگترین نعمت است و همه نعمت ها در سایه ولایت معنا و مفهوم می یابدوماسربازولایت هستیم.

حجت الاسلام سجادی در پایان افزود: آنچه در انتخابات در درجه اول اهمیت دارد حضور حداکثری مردم در انتخابات است که نشان دهنده ثبات، مردمی بودن و اقتدار نظام اسلامی است، انتخابات با حضور حداکثری ضامن پیشرفت و تغییر کشور در عرصه های مختلف به ویژه اقتصادی و معیشتی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها