خبرهای داغ:
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس:

دولت قوی می‌تواند سرانجام برجام را به نفع نظام رقم بزند

تبریز- نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب دولت قوی سرانجام برجام را می‌تواند به نفع نظام رقم بزند.
کد خبر: ۹۳۵۰۶۶۵
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی با اشاره به اینکه دولت آینده ایران پایبند تعهدات بین المللی خواهد بودگفت: ایران، آمریکا نیست تا تعهدات بین المللی را زیرپا بگذارد و مثل دولت ترامپ عمل کند ،بلکه پایبند تعهدات خواهد بود.

وی افزود: هر دولتی بر تعهدات و توافقات بین المللی و اجرای برخی طرح‌های عمرانی دولت قبل متعهد است، البته دولت کنونی زلف تمام اقدامات را به مذاکرات برجام گره زد در حالی که یکی از راه‌های عملیاتی، مذاکره است که آن هم سرانجام خوبی نیافت.

حجت الاسلام تاج الدینی همچنین با اشاره به احتمال اعلام برخی اخبار در خصوص برجام، گفت: احتمال دارد امریکا به صورت رسمی اعلام کند که به برجام برمی گردد که البته فایده‌ای ندارد، چون تنها روی کاغذ خواهد بود.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: خوب برگردد مخالفتی نداریم، حرف ما یکی است آن هم اینکه تحریم‌ها برداشته شود و پس از آن راستی آزمایی انجام شود یعنی سوئیفت، فروش نفت، اخذ ارز و بقیه محدودیت‌ها از بین برود.

تاج الدینی با انتقاد از وضع موجود اقتصادی کشور گفت: شاخص‌های نرخ رشد نقدینگی کشور، پایه پولی، حجم نقدینگی و تورم در کشور از وضع مناسبی برخوردار نیست و در کنترل تورم و موارد یاد شده مشکل داریم.

وی گفت: رییسی می‌تواند اقتدار را به کشور بازگرداند، چون از بطن و متن جامعه است و رییس قوه بوده و به مسایل اشراف و تسلط کامل دارد.

تاج الدینی همچنین استفاده ابزاری از زبان ترکی را در شان مردم آذربایجان ندانست و افزود: تصمیم آگاهانه و منطقی مردم نتیجه انتخابات را رقم می‌زند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ستاد‌های انتخاباتی شعاع فعالیت خود را با هدف جلب بیشتر مشارکت مردم افزایش دهند، گفت: باید نشاط به تنور انتخابات افزوده شود و آن را داغ‌تر کند طوری که آرای خاکستری هم وارد میدان انتخابات شده و ۲۸خرداد حماسه دیگری در تاریخ انقلاب ثبت شود.

تاج الدینی ادامه داد: خلق حماسه سیاسی بزرگ در ۲۸ خرداد در صفحات افتخارآمیز انقلاب اسلامی ایران باقی خواهد ماند و امیدواریم مردی از تبار آیت الله بهشتی، مطهری، مفتح و رجایی پیروز انتخابات شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها