برگزاری مسابقه مجازی «دلنوشته ای به امام رضا(ع)» در کهگیلویه و بویراحمد

به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت و روز ميلاد امام رضا(ع) مسابقه اي مجازي با موضوع «دلنوشته اي به امام رضا(ع)» توسط کانون بقيه الله الاعظم ياسوج برگزار مي شود.
کد خبر: ۹۳۵۱۴۴۵
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد،  مدیر کانون بقیه الاعظم یاسوج ضمن تبریک ایام دهه کرامت  گفت؛ این مسابقه با به مناسبت دهه کرامت و روز میلاد امام رضا علیه السلام با همکاری ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد توسط کانون فرهنگی هنری بقیه الاعظم یاسوج خبر داد. 

سیده طاهره موسوی افزود؛ با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور جلوگیری از تجمع مردم، این مسابقه در مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام یاسوج به صورت مجازی برنامه ریزی شده است. 

وی با اشاره به برگزاری مسابقه مجازی دلنوشته در رابطه با امام رضا علیه السلام ادامه داد؛ در این مسابقه شرکت کنندگان دلنوشته ها و حرف های خود را با علی ابن موسی ال ضا علیه السلام در میان می گذارند.

وی مهلت ارسال آثار به این مسابقه را اول تیرماه سال جاری همزمان با سالروز ولادت امام رضا علیه السلام اعلام کرد و گفت؛ علاقه مندان برای شرکت در مسابقه فوق می توانند آثار خود را با موضوع دلنوشته ای به امام رضا علیه السلام به شماره واتساپ 09367286065 ارسال نمایند. 

وی در پایان گفت: به برندگان این مسابقه هدایای نفیسی به قید قرعه اهدا می شود.

ارسال نظرات