خبرهای داغ:
یادداشت؛

پا به پای هم پای صندوق رای ایستاده ایم

تبریز- مردم ایران از آغاز انقلاب تاکنون نشان دادند در بند هیچ جریان و گروهی نیستند و حضورشان پای صندوق های رای نشان از ایستادگی شان در برابر دشمن و پای بندی شان به نظام جمهوری اسلامی دارد.
کد خبر: ۹۳۵۱۶۲۵
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۵

خبرگزاری بسیج، گروه استان ها، رقیه غلامی: تاریخ همیشه در گذر خود حوادثی را شاهد بوده است که تلخ و شیرین برای مردمان مختلف اتفاق افتاده است و در بسیاری از این رویدادها نقش مردم انکارناپذیر است.

مردم هر زمان بنا به ضرورت و موقعیت تاریخی و جغرافیایی و متاثر از فرهنگ و سیاست حاکم بر زمان خود توانستند در شکل گیری جامعه و سرنوشت آن موثر باشند به طوری که اگر امروز تاریخ کشورمان را ورق بزنیم بودند کسانی که در سرنوشت کشورمان خوش درخشیدند.

نظام جمهوری اسلامی ایران نیز بعد از مجاهدت مردم سرزمینمان در طول انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) و عنایت خداوند متعال شاهد مردمی بود که پا به پای هم، همدل و همراه هم آمدند تا با سرنگونی رژیم پهلوی به استکبار جهانی ثابت کنند ایستاده اند تا سرنوشت خود را به دست خود تعیین کنند.

و امروز در نظام جمهوری اسلامی ایران آنچه که در تعیین سرنوشت کشور بسیار حایز اهمیت است، مساله انتخابات است چنان که برگزاری آن نشان از ثبات کشور و نظام دارد، همراه با حضور مردمی که در طول بیش از 40 سال از انقلاب در همه فراز و نشیب ها نقش آفرین بودند و نشان دادند که هیچ ابرقدرتی نمی تواند وحدت و همدلی آنها را از بین ببرد.

مردمی که با گذشت چند دهه از انقلاب اسلامی و با رویدادهای مهم و تاریخی گوناگونی که پشت سرگذاشت همیشه در عرصه های مختلف در صحنه بوده است هر چند گاهی برخی تلخ کامی ها را تجربه کردند اما هرگز از سختی ها و ناملایمتی ها خم به ابرو نیاوردند.

اما نکته مهم، حایز اهمیت و جالب توجه در این است که برای چنین مردمی فهیم و همراه آیا مسئولانی دلسوز و مدیر و مدبر نیاز نیست!! تا بتوانند باری از دوش مردم بردارند و در تنگناها همراه و همدل آن ها باشند و با تدبیر خود کشور را به سوی پیشرفت سوق داده و چرخه اقتصادی کشور را به سمت عمران و آبادانی به حرکت درآورند!!!

مسئولانی که از جنس مردم باشند و خدا را حاضر و ناظر بر اعمال خود ببینند تا بتوانند با مردمی که همراه همه تلخی ها و شیرینی ها نقش آفریدند صادق و یکرنگ باشند. مردمی که در طول انقلاب نشان دادند در بند هیچ جریان و گروهی نیستند و حضورشان پای صندوق های رای نشان از ایستادگی شان در برابر دشمن و پای بندی شان به نظام جمهوری اسلامی دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها