خبرهای داغ:
امام‌جمعه هوراند:

شهدا حماسه‌سازان تاریخ انقلاب اسلامی هستند

تبریز- امام‌جمعه هوراند با بیان اینکه شهدا حماسه‌سازان تاریخ انقلاب اسلامی هستند، اظهار کرد: باید با ولایتمداری، صداقت، درستکاری و تعهد پاسدار خون شهیدان باشیم.
کد خبر: ۹۳۵۹۲۹۱
|
۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام جواد شکرنژاد در نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، از شهدا به‌عنوان حماسه‌سازان تاریخ انقلاب اسلامی ایران یادکرد و گفت: باید با ولایتمداری، صداقت، درست کاری و تعهد، پاسدار خون شهیدان باشیم.
وی بابیان اینکه با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌توانیم در راستای حفظ نظام و انقلاب گام برداریم، بیان کرد: اگر بتوانیم این فرهنگ ارزشی را در جامعه نهادینه کنیم بسیاری از مسائل و مشکلات کنونی کشور مرتفع می‌شود.
  فرماندار هوراند نیز ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت را نیاز امروز جامعه خواند و افزود: با نهادینه شدن فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی در بطن جامعه، حس نوع‌دوستی و کمک به همدیگر افزایش‌یافته و معضلات و مشکلات کشور به‌شدت کاهش می‌یابد.
زین‌العابدین مردانیان اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به‌عنوان یکی از مهم‌ترین امور فرهنگی کشور، نیازمند توجه جدی مسئولان است تا باهم فکری و هم‌افزایی بتوانیم گام‌های اساسی در این زمینه برداریم.
 رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اهر در سخنانی با قدردانی از تعامل و همکاری اعضای شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت هوراند گفت: امنیت و آرامش امروز کشور را مرهون ایثار و ازخودگذشتگی شهدا و ایثارگران هستیم.
مصطفی معصوم زاده با تأکید بر این نکته که تکریم و تعظیم جامعه ایثارگری امری ضروری است عنوان کرد: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران صحنه‌های ماندگاری در تاریخ آفریدند و روحیه ایثار و فداکاری آن‌ها باید به فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل شود.
وی خاطرنشان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت دژی مستحکم در برابر توطئه‌ها و هجمه‌های فرهنگی کشورهای غربی است که باید با برنامه‌ریزی دقیق بین جوانان و نوجوانان ترویج داده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها