نشست صمیمی مجموعه نمایندگی ولی فقیه سپاه شهر قدس با امام جمعه

نشست صمیمی مجموعه حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان قدس با امام جمعه این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۶۰۷۷۸
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج،  نشست صمیمی مجموعه حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان قدس با حضور حجت الاسلام ملکی، مسئول نمایندگی ولی فقیه، مسئول روابط عمومی، مسئول سیاسی ، مسئول نظارت و مسئول عقیدتی به همراه هادیان سیاسی و رابطین شعبات این نمایندگی با حجت الاسلام جوکار امام جمعه شهرستان قدس  برگزار شد.

حجت الاسلام ملکی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان قدس در این نشست صمیمی ضمن تبریک هفته نماز جمعه و دهه امامت و ولایت بیان کرد: نماز جمعه به عنوان یکی از اصلی ترین و بزرگترین پایگاه های فرهنگی و مورد اعتماد مردم است.

 وی افزود: ستاد نماز جمعه با فعالیتها و اقدامات جهادی امام جمعه به مجموعه خدوم قرارگاه فرهنگی، اجتماعی و خدماتی در راستای خدمتگزاری به مردم  تبدیل شده است.

ملکی اظهار داشت: يکی از تأثيرگذار ترین عناصر بصیرت افزا در این چند سال، خصوصأ در ایام انتخابات، حضور پر شور هادیان سیاسی و رابطین نمایندگی در حوزه های مقاومت بسیج بوده است که با سخنرانی ها و روشنگری ها، عموم مردم را نسبت به راه  روشن و همسو با منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی هدایت کردند.

حجت الاسلام جوکار امام جمعه شهرستان قدس نیز در سخنانی گفت: یکی از بزرگترین، شرعی ترین و جامع ترین و حتی به روز ترین اماکن فرهنگی، سیاسی و عبادی  نماز جمعه است و به تعبیر مقام معظم رهبری نماز جمعه یک قرارگاه است.

امام جمعه شهرستان قدس، نماز جمعه را یکی از دغدغه‌های اصلی ائمه اطهار علیهم السلام دانست و اظهار داشت: شاخص ترین حکومت نبی مکرم اسلام در تشکیل حکومت در مدینه مسئله مسجد سازی و اقامه نماز جمعه بود.

وی با اشاره به مفهموم قرارگاه در واژه نظامی، افزود: تعبیر مقام معظم رهبری از قرارگاه نماز جمعه این است که در پایان هفته تمام ارکان و عناصر دستگاه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین حضور حداکثری مردم باعث به روز رسانی در فهم و ایمان و عملکرد آنان می شود.

در پایان حجت الاسلام ملکی مسئول نمایندگی ولی فقیه با اهداء تابلویی منقش به آیات نورانی قرآن کریم از عنایات و توجهات امام جمعه شهرستان قدس قدردانی کرد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار