سرهنگ اسلامی در گفتگو با بسیج :

واکسینه ۱۲۱ هزارنفردر قالب طرح شهید سلیمانی توسط جهادگران بسیجی

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) در امور اقشار از واکسینه شدن بیش از ۱۲۱ هزار نفر در قالب طرح شهید سلیمانی و توسط جهادگران بسیجی با راه‌اندازی مراکز تجمیعی واکسیناسیون خبرداد.
کد خبر: ۹۳۶۶۴۹۶
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۸

سرهنگ پاسدار جعفر اسلامی؛ جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) در امور اقشار و مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار متخصصین استان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در بندرعباس اظهارداشت: طرح شهید سلیمانی طرحی است که با همکاری سازمان بسیج مستضعفین و وزارت بهداشت در سطح کشور و همکاری بسیج و دانشگاه‌های علوم پزشکی در استان ها انجام می‌شود و دارای 5 مرحله است که ما در استان هرمزگان هم اکنون در حال اجرای مرحله پنجم آن هستیم.

وی افزود: کارهای بسیار خوبی اعم از بیماریابی و کمک به بیماران در ذیل طرح شهید سلیمانی اجرا می‌شود و هم اکنون بسیج با همکاری بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به امر واکسیناسیون مردم ورود کرده است.

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) در امور اقشار بیان کرد: هم اکنون 4 مرکز تجمیعی و واکسیناسیون توسط نیروهای بسیجی و جهادی در شهر بندرعباس راه اندازی شده است و امروز نیز یک مرکز دیگر را راه اندازی می‌کنیم که با ظرفیت واکسیناسیون روزانه 1500 نفر بزرگترین مرکز واکسیناسیون استان است.

وی ادامه داد: در شهرستان رودان یک مرکز تجمیعی با استقرار 5 تیم واکسیناسیون، شهرستان میناب 2 مرکز، شهرستان‌های بندرلنگه، بستک و جاسک نیز با 2 مرکز راه اندازی کرده‌ایم و مجموعا تعداد 100 تیم واکسیناسیون با 450 بسیجی داوطلب کار واکسیناسیون را پیش می‌برند.

اسلامی اضافه کرد: علاوه بر این ها 50 تیم سیار نیز در شهرستان‌های مختلف در حال خدمت رسانی به مردم هستند که بالغ بر 150 نفر در این تیم‌ها همکاری می‌کنند و با احتساب تیم‌های سیار مجموعا 600 نفر بسیجی عملیات واکسیناسیون در استان را انجام می‌دهند.

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) در امور اقشار تصریح کرد: ظرفیت هرکدام از مراکز ما واکسیناسیون 1000 نفر در روز است و با افتتاح پنجمین مرکز واکسیناسیون در بندرعباس ظرفیت کل مراکز واکسیناسیون بندرعباس به 5 هزار و 500 نفر افزایش خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای آغاز عملیات واکسیناسیون تاکنون 121 هزار و 542 نفر در مراکز بسیج و توسط جهادگران واکسیناسیون شده‌اند.

ارسال نظرات