خبرهای داغ:
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه:

حوزه وقف می‌تواند پیشران فعالیت‌های اقتصادی باشد

تبریز- رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: سازمان اوقاف در بسیاری از حوزه‌های علمی و فناوری ورود کرده و معتقدیم که حوزه وقف می‌تواند پیشران فعالیت‌های اقتصادی باشد.
کد خبر: ۹۳۷۲۵۶۸
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی روز دوشنبه در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه این استان، استعدادهای خوبی در حوزه وقف دارد، افزود: سعی ما این است که اجاره‌داری را تبدیل به مشارکت در محصول کنیم و از این رویکرد نیز نتایج خوبی گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه بیشترین اقدامات سازمان اوقاف و امورخیریه کشور به سمت بهره وری منابع برای مناطق وقفی و محرومین است، اظهار کرد: در گذشته بیشتر جنبه‌ی تجاری و مسکونی مد نظر قرار می‌گرفت، اما اکنون با نگاه دانش‌بنیانی در بحث زراعی، باغات، معادن، تولید و کارخانجات، کارها را پیش می‌بریم.

حجت الاسلام خاموشی خاطرنشان کرد: در بحث دانش بنیان‌ها در بهینه‌سازی مصرف انرژی، تولید مواد غذایی، دانش تجهیزات پزشکی و الکترونیکی و همچنین بهینه سازی سطح کشت اقداماتی را انجام می‌دهیم که امیدواریم آیندگان ثمرات این کارها را ببینند.

وی با بیان اینکه آذربایجان‌شرقی یکی از استان‌های توانمند در سطح کشور است، ادامه داد: در طول سنوات گذشته درآمدهای خوبی کسب کرده‌ایم اما باید این درآمدها را به سمت هدفمند کردن ببریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها