خبرهای داغ:
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در ابتدای درس خارج فقه با موضوع فریضتین:

صحبت از دفاع مقدس خود یک امر به معروف است

تبریز- رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی گفت: صحبت در باب دفاع مقدس و بیان رشادت‌ها و حماسه‌های رزمندگان ارتش، سپاه، بسیج و جهاد خود یک امر به معروف است.
کد خبر: ۹۳۷۴۰۹۰
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان,  حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم  در جلسه درس خارج فقه با موضوع فریضتین ، با اشاره به آیه شریفه  «فاعتبروا یا اولی الابصار»  بیان کرد: ببینید صدامی که چند روزه می خواست ابتدا آبادان و بعد تهران را فتح کند امروز کجاست؟
وی افزود: حاکمان مرتجع منطقه علی عبدالله صالح ، حسنی مبارک و امثالهم به چه سرنوشتی دچار شدند؟ و شما جمهوری اسلامی ایران را می بینید که در اثر مقاومت هایی که از خود نشان داد امروز پایگاه عین الاسد،  چشم شیر را دقیق مورد اصابت قرار می دهد این سرنوشت ایران و آن سرنوشت کسانی که به ابرقدرت های شرق و غرب اعتماد کردند ، ان شاءالله بزودی شاهد نابودی و اضمحلال غرب هم خواهیم بود.

حجت الاسلام آل هاشم اضافه کرد: دفاع مقدس ما ادامه نهضت عاشورا بود و امام حسین علیه السلام برای احیای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد و جنگ تحمیلی و دفاع مقدس ما هم در پی اقامه امر به معروف و نهی از منکر بود و صحبت در باب دفاع مقدس و بیان رشادت ها و حماسه های رزمندگان ارتش، سپاه، بسیج و جهاد خود یک امر به معروف است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها