خبرهای داغ:
مسئول بسیج فرهنگیان استان خراسان شمالی؛

بسیج فرهنگیان خراسان شمالی با ۲۰ عنوان برنامه به استقبال هفته دفاع مقدس می رود

مسئول بسیج فرهنگیان استان گفت: با پیش بینی بیش از ۲۰ عنوان برنامه با مشارکت معلمان و فرهنگیان به استقبال هفته دفاع مقدس می رویم.
کد خبر: ۹۳۷۴۱۸۰
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ سرهنگ رسول افضل جو روز یکشنبه به مناسبت هفته دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار ما اظهارداشت:  آموزش و پرورش کشور دستگاه عظیمی است و در جهت تحقق یکی از عرصه های تعالی کشور که تعلیم و تربیت می باشد، موثرترین نهاد است و میدان دار و عنصر اصلی این دستگاه عظیم ,,معلم,,است و همه باید قدر و منزلت معلم رو بدانیم و در جهت حفظ آن تلاش کنیم. آموزش و پرورش از ابتدای انقلاب تاکنون در جهت حفظ انقلاب با تقدیم بیش از ۴۰ هزار شهید معلم و دانش آموز پرونده درخشانی دارد.

 

وی بیان کرد: بیش از  ۱۴ هزار فرهنگی در استان برای تعلیم و تربیت  180 هزار دانش آموز در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از ابتدای مهر ماه شروع به کار جهادی تعلیم و تربیت خواهند کرد.

رسول افضل جو گفت:  هزینه کردن در آموزش و پرورش یک سرمایه گذاری است و ما در ترویج فرهنگ دفاع مقدس وظیفه داریم به دانش آموزان بگوییم در جنگ چه گذشت و چگونه پیروز شدیم و عناصر پیروزی را به نسل آینده منتقل کنیم.بهترین راویان دفاع مقدس برای دانش آموزان ، معلمان هستند.

 

او افزود: از مهمترین برنامه های سازمان بسیج فرهنگیان خراسان شمالی در هفته دفاع مقدس برگزاری ۶ مسابقه کتابخوانی از کتاب های شهدای گرانقدر دفاع مقدس مانند کتاب خاک های نرم کوشک، تا نقطه پرواز، بابانظر ، سلام بر ابراهیم، من زنده‌ام و کتاب دا می باشد و همچنین مسابقه جدول دفاع مقدس به صورت استانی برای ۱۴ هزار فرهنگی معزز استان برگزار خواهد شد و به نفرات برگزیده تقدیرنامه و هدایا توسط بسیج فرهنگیان تقدیم خواهد شد.

 

وی صدور بیانیه توسط همه کانون ها به مناسبت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس و همچنین برپایی ۱۰ نمایشگاه عکس دفاع مقدس در تمام ادارات آموزش و پرورش استان را از دیگر برنامه ها عنوان کرد.

افضل جو گفت: مراسم خاطره گویی دفاع مقدس در ادارات آموزش و پرورش توسط کانون‌های بسیج فرهنگیان با دعوت از راویان دفاع مقدس و برگزاری دوره ضمن خدمت دفاع مقدس برای ۱۴ هزار فرهنگی استان از دیگر برنامه های سازمان بسیج فرهنگیان میباشد.

 

وی ادامه داد: توزیع بیش از ۵۰۰ بسته لوازم تحریر توسط کانون‌های بسیج فرهنگیان در هفته دفاع مقدس و  فضاسازی ادارات آموزش و پرورش با همت کانون ها، بارگذاری محتوا در کانال ها و گروه ها در فضای مجازی با محتوای دفاع مقدس و اجرای برنامه‌های دیدار با خانواده شهدای معلم و ایثارگران فرهنگی و اهدای خون توسط فرهنگیان بسیجی و اجرای مسابقات ورزشی و... از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس بسیج فرهنگیان می باشد.


در پایان مسئول سازمان بسیج فرهنگیان از کلیه مدیران کانونهای بسیج فرهنگیان استان و همه فرهنگیان بسیجی که همت والایی در نشر ارزشهای دفاع مقدس دارند ، تقدیر و تشکر نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها