خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر:

ولایت مداری رزمندگان عامل قداست دوران دفاع مقدس است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر اطاعت محض رزمندگان اسلام در طول جنگ تحمیالی را عامل قداست و ماندگاری دفاع مقدس دانست.
کد خبر: ۹۳۷۵۶۳۲
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایحان شرقی، حجت الاسلام محمدزاده در جمع خبرنگاران گفت: دشمنان انقلاب اسلامی و استکبار جهانی در طول دفاع مقدس و پس ازپیروزی انقلاب اسلامی از تئوری خدشه ناپذیر و معجزه آسای ولایت فقیه،ضربه های دید و پی درپی دیده اند.

وی اضافه کرد: رمز موفقیت ما در مقابل تهدیدات دشمن تبعیت از ولایت فقیه است و به حول و قوه الهی و تمدن عظیم اسلامی درگرو تبعیت محض از فرامین امامین انقلاب اسلامی و با نابودی ایادی استکبار و صهیونیزم جهانی تحقق خواهد یافت.

 فرمانده سپاه شبستر نیز در ادامه رمز ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را الهام از فرهنگ عاشورایی دانست و گفت: تمسک به سیره اهل بیت و تبعیت از ولایت فقیه و روحیه جهاد مقاومت تنها راهکار مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی در زمینه های گوناگون است.

بهمن داستان جریان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را بر گرفته از فرهنگ حسینی و در تداوم نهضت عاشورا دانست و گفت: یکی از برکات انقلاب اسلامی این است که ثابت کرد وعده های ولایت فقیه همیشه تحقق پیدا کرده است  و فرمایش حضرت امام(ره) مبنی بر اینکه راه قدس ازک ربلا می گذرد. یک تاکتیک و راهبرد است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خبرنگاران و اصحاب فرهنگ و رسانه را بعنوان سفیران فرهنگی انقلاب اسلامی دانست که در حقیقت در تداوم نهضت حضرت زینب(س) گام برمی دارند و از انقلاب اسلامی دفاع می کنند.

داستان انتقال فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان را از مهمترین رسالت خبرنگاران و اصحاب رسانه عنوان و بیان کرد: با توجه به تهدیدات پیچیده دشمن در جهت استحاله باورها و ذهنیات و اعتقادات مسلم نسل جوان ترویج سبک زندگی غربی، خبرنگاران رسالت سنگینی را برعهده دارند.

وی در ادامه به تشریح برنامه هفته دفاع مقدس پرداخت و  افزود: بیش از 150 عنوان برنامه فرهنگی و اجتماعی و هنری با رعایت ضوابط بهداشتی درسطح شهرستان با شعار«ما مقتدریم» اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه شبستر دیدار باائمه جماعات، غباروبی مزار شهدا، عصر شعر مقاومت، برگزاری خوشنویسی زنده با حضور هنرمندان در محوطه مقبره شیخ محمودشبستری، اهدا بیش از 50جهیزیه به نوعروسان، برگزاری 7عنوان میزخدمت با همکاری حوزه کارگری و کارمندی شهید رجایی، برگزاری 12 عنوان یادواره شهدا مقابل منازل خانواده های شهدا متناسب با رعایت پروتوکل های بهداشتی و پرهیز از تجمعات. توزیع 1000بسته معیشتی همراه بارزمایش همیاران سلامت، در قالب تیم های حمایتی،نظارتی، مراقبتی شبکه بهداشت را از جمله برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس برشمرد.

فرمانده سپاه ناحیه شبستر گفت: با تلاش کادر درمان، مدافعان سلامت و همکاری بسیجیان، انجام واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی آمار واکسیناسیون روز به روز در حال افزایش است و با واکسیناسیون 75 درصد جمعیت بالای 18 سال،  شبستر در بین شهرستان های استان رتبه برتر را کسب کرده است.

در پایان این نشست خبری از برگزیدگان و فرهیختگان رسانه و مطبوعات شهرستان شبستر تجلیل شد.

    

ارسال نظرات
پر بیننده ها