خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) بهار:

هشت سال دفاع مقدس سمبل فرهنگ ایثار و شهادت است

بهار-مسئول تعلیم و تربیت حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) بهار بابیان اینکه هشت سال دفاع مقدس سمبل فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نشست‌های بصیرتی، روشنگری در پایگاه‌هابرگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۸۰۱۶۹
|
۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۳

هشت سال دفاع مقدس سمبل فرهنگ ایثار و شهادت استبهاره اختری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار کرد: فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس سرچشمه‌ای از واقعه عاشورا است و شهدا و رزمندگان با توسل به سید السادات جان خود را برای دفاع از انقلاب و کشور در طبق اخلاص نهاوند و بدون اینکه لحظه‌ای تعلل کنند، مردانه در این راه قدم گذاشتند.

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس سمبل فرهنگ ایثار و شهادت است، تصریح کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نشست‌های بصیرتی، روشنگری با حضور سخنرانان مجرب و راویان و پیسکسوتان دفاع مقدس در پایگاه‌های مقاومت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

مسئول تعلیم و تربیت حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) بهار افزود: حضور ارکان شجره طیبه صالحین در نماز عبادی سیاسی جمعه و برگزاری میقات صالحین و ایستگاه صلواتی در نماز جمعه نیز از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است که در سطح حلقات صالحین پایگاه‌های مقاومت برگزار شد.

وی اضافه کرد: معرفی کتاب شهدا توسط مربی تربیتی به سرگروه‌ها و متربیان، برگزاری مسابقات فرهنگی، وزشی، برگزاری مجمع مربیان و سرمربیان، اختتامیه جوانه‌های صالحین، اردوی یک روزه و نیم روزه و بازدید از باغ موزه دفاع مقدس از برنامه‌های شاخص این هفته بود که در حال برگزاری است.

اختری با اشاره به اینکه خانواده شهدا ولی نعمت ما هستند و دیدار و دلجویی از خانواده شهدا و رزمندگان دفاع مقدس وظیفه ما است، گفت: در راستای ارج نهادن به جایگاه شهیدان، غبارروبی مزار شهدا و دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدا و شهیده، و سرگروه‌ها و متربیان ایثارگر دفاع مقدس شهرستان بهار با حضور بسیجیان برگزار شد.

وی اظهار کرد: کارگاه‌های تحکیم بنیان خانواده با موضوعات افزایش جمعیت، عفاف و حجاب، ازدواج آسان و... ، توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی به نیازمندان نیز از دیگر برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات