فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

مهم ترین مقوله درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی، توجه به نماز است

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: باعث افتخار است که اولاترین، ارحج ترین و مهم ترین مقوله که امروز در سپاه به آن توجه می شود، نماز است و توفیق این داریم که امروز سپاه امام سجاد(ع) این استان نیز محور حرکتی خود را بنای بر تقویت این مقوله معنوی گذاشته است.
کد خبر: ۹۳۹۰۱۱۱
|
۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ سردار اباذر سالاری عصر سه شنبه در نخستین همایش نماز، نماد قدرت و اقتدار معنوی در سپاه افزود: یکی از برکات سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی و مجموعه های شجره طیبه بسیج نیز این است که اولاترین حرکتش در امر نماز است.

وی بیان داشت: امروز تمامی برنامه ها، فعالیت ها، حرکت ها و جوشش های مجموعه سپاه و بسیج ختم به این کار ارزشمند و مبارک یعنی نماز می شود.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اظهارداشت: سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان که طرحی جدید را در سال های اخیر در قالب طرح تحول محلات پایه ریزی کرده است که محور این کار نیز از مسجد و نماز است، چرا که مسجد جایگاه معنوی و پایگاه معنوی ما مسلمانان و محلی برای رفع مسائل، دغدغه ها، مشکلات و موضوعات مردم در این استان است.

سردار سالاری ادامه داد: امروز سپاه و بسیج هرمزگان توفیق این را دارند که حول محور نماز و حول این حرکت ارزشمند معنوی دغدغه های مردمی را از این طریق دنبال کنند ومحور تمامی فعالیت های بسیج از جایگاه معنوی مسجد آغاز و در همان مکان هم به پایان می رسد.

وی ابرازداشت: یکی از اقداماتی که در سپاه انجام شده است، رشد و توسعه کمی و کیفی اماکن مذهبی، مساجد و نمازخانه هایی است که امروز محل عبادتگاه پاسدارن و سربازان ولایت قرار دارد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ابرازداشت: این فقط مربوط به مجموعه های داخلی سپاه نیست بلکه ما از ظرفیت های خیران، نهادها و مشارکت های مردمی برای تقویت و توسعه مساجد در سطح محلات محروم و رده های مختلف استان تقویت این کار ارزشمند را دنبال می کنیم.

سردار سالاری اضافه کرد: در اقصی نقاط استان هرمزگان بویژه مناطق مخحروم که در واقع فاقد اماکن مذهبی بویژه مسجد بودند که هم اکنون تعداد زیادی مسجد در حال احداث است و در سالجاری نیز تعداد از این مساجد بهره برداری شده است که امروز محل رفت و آمد نیروهای مومن، انقلابی و ولایی و همچنین محلی برای رجوع مسائل و دغدغه های مختلف مردم اعم از مسائل معیشیتی،  اجتماعی و فرهنگی و محلی برای تربیت نیروهای انقلابی و تراز انقلاب است.

وی گفت: باعث افتخار است که سپاه در کنار عرصه های نظامی و دفاعی که امروز خار چشم دشمنان است و امروز به عنوان سربازان ولایت هم در هوا، دریا و زمین دارای یک اقتدار بزرگ در مقابل بیگانگان است؛ این اقتدار در عرصه های معنوی که در واقع بن مایه حرکتی و محل جوشش حرکت سپاه است، شکل گرقفته است.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ادامه داد: امروز اگر سپاه با اقتدار در مقابل آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب و ایادی آن با می ایستد، در واقع موتور محرکه و محل جوشش این حرکت معنوی، معنویت و نماز هست.

وی در پایان گفت: توفیق این را داشتیم که در ابعاد مختلف برای تقویت ابعاد مختلف نماز هم در بین سربازان وظیفه و هم پاسدارن و هم در خط بیسیجیان و عموم مردم زمینه سازی کنیم و در واقع قائل به این تقویت جایگاه و پایگاه معنوی و نماز هستیم.

ارسال نظرات