خبرهای داغ:

بسیج در همه عرصه ها نقش آفرین بوده است

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) گفت: در ۴۲ سال گذشته نیروهای بسیجی بر حسب ضرورت در تمامی عرصه‌ها به خصوص در دوران هشت سال دفاع مقدس به نقش‌آفرینی مشغول بودند
کد خبر: ۹۳۹۲۸۶۰
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با هفته بزرگداشت بسیج و در جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ویژه برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) سرخه برگزار شد.

در حاشیه برپایی این برنامه ها فاطمه اسیری فرمانده این پایگاه مقاومت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: هدف از بزرگداشت بسیج تاکید بر تبیین ظرفیت ها، دستاوردها و خدمات ۴۲ ساله بسیج مستضعفین است.

او افزود: در ۴۲ سال گذشته نیروهای بسیجی بر حسب ضرورت در تمامی عرصه‌ها به خصوص در دوران هشت سال دفاع مقدس به نقش‌آفرینی مشغول بودند و باید برای تکریم تمامی ایثارها و فداکاری آنها در راستای خدمت به مردم و کشور اقدام مناسب صورت گیرد .

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) در ادامه اضافه کرد: با هدف تحقق این مهم، برنامه های متنوعی چون فضای سازی مسجد و پایگاه، برپایی گفتمان بصیرتی و کارگاه سواد رسانه ای با محوریت فضای مجازی و خانواده با هدف افزایش سطح آگاهی خانواده ها نسبت به فضای مجازی و آسیب های آن و تقدیر و تجلیل از بسیجیان فعال به پاس زحمت آن ها برگزار شد.

اسیری در ادامه عنوان کرد: با هدف تجدید میثاق با شهدای گمنام دوران دفاع مقدس پیاده‌روی بسیجیان به گلزار شهدا گمنام و با شعار «فکر سالم در بدن سالم» ورزش هفتگی بانوان بسیجی انجام شد. همچنین بسیجی فعال این پایگاه در نمایشگاه محصولات خانگی در حوزه علمیه نجمیه سرخه غرفه ای را به فروش محصولات و تولیدات داخلی اختصاص داده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها