بسیجی در حفظ ارزش‌های انقلاب نقش اساسی دارد

فرمانده سپاه تکاب گفت: بسیجی در حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی نقش اساسی دارد.
کد خبر: ۹۳۹۵۲۳۴
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶

 وهاب عباسفام امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تکاب، اظهار کرد: در ابتدای پیروزی انقلاب دشمن تصمیم گرفت، تا این نهضت را در نطفه خاموش کند، ولی امام راحل با تاسیس بسیج مستضعفان، صدور انقلاب را به عنوان هدف خود معرفی کردند.

وی افزود: اقدام بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برای تاسیس شجره طیبه بسیج نشان دهنده عمق اندیشه حضرت امام خمینی (ره) برای صیانت از کشور بود، هدف امام خمینی (ره) از تاسیس بسیج دفاع از مردم و انقلاب بود.

این مسئول گفت: نقش بسیج در هشت سال دفاع مقدس بی بدیل و بی نظیر بود و همیشه در تمام عرصه‌ها در وسط میدان جهاد و ایثار حضور داشته است.

وی افزود: ما این انقلاب و امنیت را مدیون انسان‌های والایی چون شهید باکری ها و شهدای ۸ سال دفاع مقدس، بسیجیان، جانبازان، ایثارگران و روحانیان مبارز هستیم.

 عباسفام افزود: بسیجی محافظه کار، سیاست زده، اهل تسامح و معامله نیست؛ با اینکه یک عده دنبال سهم خواهی از سفره انقلاب هستند، ولی این رفتار در تفکر و رفتار بسیجی جایی ندارد، فرهنگ بسیجی قبل از اینکه از این انقلاب دفاع کند، از ارزش‌ها، اهداف و هویت  اسلامی دفاع می‌کند.

وی گفت: فرهنگ بسیجی به ما آموخته که در راه رسیدن به آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی از جان، مال و حتی از آبروی خود بگذریم.

این مسئول بیان داشت: ۱۰۰ عنوان برنامه در هفته بسیج برگزار شد، برپایی نمایشگاه بومی محلی توانمندسازی بسیج، آب‌رسانی به روستاهای محروم شهرستان، ساخت خانه محرومان، توزیع بسته های معیشتی و در رزمایش نمایش اقتدار بسیج و ... از جمله برنامه های اجرا شده در این هفته بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات