خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین

سپاه، مرد میدان های سخت است

سردار آتانی عنوان کرد: ما سرباز و فدایی ملت هستیم و هر کاری به زمین مانده را انجام می دهیم چرا که ما برای روزهای سخت ساخته شده ایم.
کد خبر: ۹۳۹۵۳۱۹
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار آتانی در آئین افتتاح صندوق های قرض الحسنه محله های شهر و روستا بسیج سازندگی که با حضور سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، نورالله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی کشور، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان استانی برگزار شد بیان کرد: سپاه و بسیج همواره در خط مقدم خدمت به مردم قرار دارند.

وی گفت: در طرح سپهبد شهید سلیمانی مردم ولایی و خیرین قزوین ۲۶۰ میلیارد تومان در رزمایش کمک مومنانه اهدا کردند و با اعتماد به سپاه میدان دار عرصه خدمت و کمک به مومنین بودند.

سردار آتانی اظهار کرد: اطمینان خاطر دارم که هیات ها و خیرین با تشکیلات خانگی کمک های مستمر و بیشتری را به مردم استان داشته اند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: ما فرزندان مکتب امیرالمومنین و امام حسن مجتبی و سیدالشهدا هستیم. با حضور جهادگران بی شک باغ های این خاک پربار خواهد شد و گام های موثری در راستای توسعه استان با پشتیبانی جهادگران بسیجی برداشته خواهد شد.

وی افزود: نسخه جدید مرگ بر آمریکا از داخل کشور به تمام دنیا صادر خواهد شد و به فضل خدا و با همت جهادگران، استکبار را از دستیابی به اهداف شوم خود ناامید خواهیم کرد چرا که به قدرت دفاعی خود اطمینان داریم و شعار مرگ بر آمریکا باید از داخل کشور با وجود ملت مقتدر خود به جهان صادر کنیم.

سردار آتانی تصریح کرد: ما سرباز و فدایی ملت هستیم و هر کاری به زمین مانده را انجام می دهیم چرا که ما برای روزهای سخت ساخته شده ایم.

فرمانده ارشد نظامی استان در ادامه اضافه کرد: در حوزه دفاعی، سپاه ماموریت خود را صد در صد انجام می دهد. قدرت دفاعی از کشور و دفاع از انقلاب را هرگز به واسطه کارهای ثانویه تضعیف نخواهیم کرد و هر گونه تهدید از هر مبدایی در مرزها اتفاق بیفتد بی پاسخ نمی ماند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار