خبرهای داغ:
استاندار همدان:

اصحاب رسانه نیازمند حمایت و توجه ویژه هستند

همدان-استاندار همدان گفت: اصحاب رسانه با توجه به وضعیتی که جامعه در بخش خبررسانی و اطلاع رسانی دارد نیاز به حمایت و توجه ویژه دارد.
کد خبر: ۹۳۹۷۱۸۱
|
۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا قاسمی فرزاد در نشست وزیر فرهنگ و ارشاد با اصحاب رسانه استان همدان با بیان اینکه با اشاره به مشکلات خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار کرد: همه مسائل و مشکلات در سایه کرونا تشدید شد و اصحاب رسانه با توجه به وضعیتی که جامعه در بخش خبررسانی و اطلاع رسانی دارد نیاز به حمایت و توجه ویژه دارد.

وی با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه در حوزه عملکردی نیازمند آموزش هستند، عنوان کرد: علاوه بر اصحاب رسانه مسئولین و مردم هم باید آموزش ببینند چرا که بسیاری از مشکلات امروز ناشی از فقدان آموزش است.

* استان همدان دارای ۱۹۰ رسانه و در غرب کشور سرآمد است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز در ادامه اظهار کرد: استان همدان ۱۹۰ رسانه دارد که در غرب کشور سرآمد است و در همه صحنه‌ها حضور دارند.

محمدرضا احسانی با بیان اینکه اصحاب رسانه استان با وجود مشکلاتی از جمله کمبود کاغذ، وجود ویروس کرونا و ... پای کار بوده‌اند، گفت: اصحاب رسانه در راستا ی ترویج اندیشه‌ها و آگاهی بخشی پل ارتباطی بین مسئولین و مردم بوده‌اند که جای تقدیر دارد.

وی گفت: امیدواریم سفر استانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی موجب خیر و برکت و توسعه استان و تقویت بنیان‌های نظام جمهوری اسلامی در استان شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات