خبرهای داغ:

نشست بصیرتی هفته مکتب انقلاب اسلامی ویژه کارکنان ناجا در شهرستان مانه و سملقان

نشست بصیرتی هم زمان با هفته ی مکتب انقلاب اسلامی با حضور حجت الاسلام سجادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه بسیج مانه و سملقان ویژه کارکنان ناجا در محل نمازخانه ناجا شهرستان مانه و سملقان برگزار شد .
کد خبر: ۹۳۹۷۹۸۰
|
۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج نشست بصیرتی هم زمان با هفته ی مکتب انقلاب اسلامی و ۱۶اذر روز دانشجو با حضور حجت الاسلام سجادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه بسیج مانه و سملقان ویژه کارکنان ناجا در محل نمازخانه ناجا شهرستان مانه و سملقان برگزار شد .
حجت الاسلام سجادی در این نشست گفت:۱۶اذر نماد بیداری اننسان هایی آگاه بر تاریکی های زمان خود شان و نماد همیشه در صحنه و هوشیار بودن دانشجو و دانشگاه درتمامی تحولات کشور است
وی در ادامه افزود :امروز همه ی جوانان و دانشجویان ما باید با این سلاح مسلح باشند(بصیرت داشته باشند)چون هدف دشمن براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
امروز هدف دشمن ناخدای کشتی است و ما باید بصیرت داشته باشیم و نفوذ در مجموعه خود راه ندهیم چون هدف دشمن ناخدای این نظام و انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام سجادی در ادامه فرایند های تحقق انقلاب اسلامی را تشریح کرد و گفت مامیخواهیم یک نظام و یک تشکیلات و یک حکومتی که بتوان این هدف هارا در آن محقق کرد بوجود آوریم و شروعش با انقلاب اسلامی است.
انقلاب اسلامی انجایی است که پایه های غلط برچیده میشود و پایه های درست به جای آن گذاشته میشود که این قدم اول است بعد از آن تحقق نظام اسلامی است .نظام اسلامی یعنی طرح مهندسی و شکل کلی اسلامی را در جایی پیاده کردن.
بعد از تشکیل نظام اسلامی تشکیل دولت اسلامی باید محقق گردد باید مسئولان ودولت مردان خودشان را با ضوابط و شرایطی که متعلق به یک مسئول دولت اسلامی است تطبیق کنند و باید دولت اسلامی شود.
سجادی در ادامه بحث به ایجاد کشور اسلامی اشاره نمود که اگر دولت به معنای واقعی کلمه اسلامی شد انگاه کشور به معنای واقعی کلمه اسلامی خواهد شد و عدالت در آن کشور مستقر و تبعیض ها از بین خواهد رفت و یک عزت حقیقی برای مردم بوجود می اید .
مسئول نمایندگی سپاه مانه و سملقان در پایان
عرایض خود به پنجمین فرایند تحقق اهداف انقلاب اسلامی به تمدن اسلامی اشاره نمود و گفت از این مرحله که عبور کنیم بعد از آن دنیای اسلامی است از کشور اسلامی میشود دنیای اسلامی درست کرد ،اکنون ما درمرحله سوم قرارگرفتیم وهنوز به کشور اسلامی نرسیده ایم و هیچ کس نمیتواند ادعا کند که کشور ما اسلامی است. .ما یک نظام اسلامی را طراحی و پایه ریزی کرده ایم الان یک نظام اسلامی داریم که اصولش هم مشخص و مبنای حکومت در ان جا معلوم است ،مشخص است که مسئولان چگونه باید باشند،قوای سه گانه وظایفشان معین است،اما نمیتوانیم ادعا کنیم که ما یک دولت اسلامی هستیم ما باید خودمان را بسازیم و پیش ببریم ،ماباید خودمان را تربیت کنیم تا دولت اسلامی تشکیل گردد

ارسال نظرات
پر بیننده ها