آینده تیره و تار جوانان آمریکایی، در سایه بی هویتی و سردرگُمی فلسفی

یک کارشناس مسائل سیاسی معتقد است: با توجه به از هم پاشیدگی بنیان خانواده و سردرگمی فلسفی که دامنگیر جامعه آمریکا شده، میتوان نتیچه گرفت، که سقوط و اضمحلال امپراتوری شیطانی این کشور غیر قابل اجتناب است.
کد خبر: ۹۳۹۹۳۳۶
|
۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷

دکتر حسین امیدی، کارشناس مسائل سیاسی، بین المللی و فر هنگی در مقاله ای مینویسد: جوانی دوران خودسازی، شکوفائی، ومآل اندیشی است. اخلاق، معنویت، خداجوئی و خدا ترسی از ویژگی های جوانی است. با توجه به وراثت و پرورش، فرصتهای رشد و نمو مادی ومعنوی وارتقای انسانی جوانان افزوده یا کاسته می شود.

قلب سلیم خاستگاه وجایگاه احساسات و حقیقت الهی است. بنابراین، قلب آلودۀ غیر سلیم انسان را به سوی افکار وکردار غیر الهی غیر مالوف مادی سوق می دهد.

پژوهشهای گستردۀ اپی ژنتیک غربی ها نشان می دهدکه چگونه عناصر وراثتی(ژنتیکی) و پرورشی (محیطی) در هر فرد به طور مداوم برای بروز ویژگی ها در طول زندگی با هم تعامل دارند. این بدان معنا است که ژن ها کارها را مستقل از متن و محیطی که درآن می زیندانجام نمی دهند، بلکه آنها با توجه به شرایط محیطی که درآن قرار می گیرند، رفتاری ازخود بروز می‌دهند. به بیانی ساده تر، اپی ژنتیک ادعا می کند مهم این نیست چه ژنی دارید، بلکه مهم این است که ژن‌های شما چه کاری انجام می‌دهند. کاری که ژن‌ها انجام می‌دهند تحت تأثیر محیطی است که همیشه در حال تغییر هستند.

اصالت دادن تنهابه ویژگیهای اولیه ی انسان به عنوان یک موجود مادی صرف وتجاهل جنبه های معنوی انسان مانند حقیقت متعالی روح وآفرینش آسمانی/روحانی اشرف مخلوقات که صبغه ی الهی دارد، اشکال غیر قابل اغماض چنین تحقیقاتی است.

فی الواقع، چنین بررسی هایی فقط بر جسم انسان بدون اصالت دادن به روح و روان حقیقی الهی او تمرکز کرده است. از بعد فلسفی نیزمناقشۀ وراثت دربرابرپرورش پرسش‌هایی را دربارۀ جبر و اختیار دراذهان مجسم می سازد.

با توجه به ظهور و بروز وغلبۀ، گاهی گام به گام وگاهی ناگهانی، فرهنگ غیر الهی ویرانگر غرب، بخصوص داعیه داران رویای آمریکایی ویانکیهای وارث غرب وحشی، بر دیگر فرهنگ ها و سنتهای اصیل و غیر اصیل دراقصا نقاط جهان لازم است به نکاتی چند در این موضوع اشاره شود.

به گزارش مرکز کنترل و پیشگیر(CDC) ، جامعۀآمریکا به آفت ها و انحطاطهایی دچار شده که در قیاس با دیگر کشورهای توسعه یافته دارای بالاترین نرخ ودر میان دیگر کشورها نیز وضعیت بسیار تاسف باری را تجربه می کند که برخی ازآنها عبارتند ازشیوع گستردۀابتلا به بیماری های مقاربتی و افزایش سریع سالانۀ تعداد مبتلایان ( نیمی از آنها زیر ۲۴ ساله هستند)، نرخ بالای هزینه های مصرفی درمان بیماری های مقاربتی، بالاترین نرخ بارداری در نوجوانان میان کشورهای توسعه یافته، نرخ بالای متجاوزین جنسی، تجربۀ تعرض جنسی یک پنجم زنان و کودکان آمریکایی، تولید نود درصد محتوای پورنوگرافی جهان،دارا بودن پایینترین نرخ ازدواج در جهان، بالاترین نرخ طلاق در جهان، بیشترین نرخ خانوادۀ تک نفره در جهان، آمار بسیار بالای فرزندان نامشروع از زنان کمتر از سی سال، زندگی یک سوم کودکان آمریکایی بدون پدر، آمار بالای سقط و فروش جنین(یک پنجم نوجوان هستند)،آمار عجیب تجاوز جنسی میان نظامیان، آمار بالای خودکشی نظامیان، بیشترین تعداد زندانی در جهان،آمار وحشتناک سوء مصرف الکل و مواد مخدر، بالاترین هزینۀخرید ومصرف منظم دارو، بالاترین آمار تجویز نسخۀ داروهای ضد افسردگی، آمار عجیب مصرف داروهای روانگردان، آمار وحشتناک ابتلا به افسردگی بین کودکان، بیشترین نرخ مصرف داروهای غیرمجازدر دنیا، افزایش معتادان و مرگ و میرهای ناشی از مصرف هروئین، بالاترین آمار باندهای تبهکاری و تبهکاران در دنیا، آمار متزایدنرخ جرم و جنایت، اعتیاد به بازی های رایانه ای، رتبۀ اول تجاوز به کودکان در جهان، رواج عدم اعتقاد به دین و مذهب، شایع شدن افراطی همجنسگرایی و سقط جنین، افزایش چشمگیر بی دین ها (آتئیستها)، عدم اعتقاد به بهشت و جهنم.

امروزه جهان اسیر فرهنگ غیر الهی باغیان و اشقیاءاست. جوانان جهان غرب از هرگونه هدایت اخلاقی و معنوی به دور هستند. چنین پدیده ای هیچ جای دیگر دنیا به اندازۀایالات متحدۀ آمریکا مشهود نیست.

دنیای جوانان آمریکایی از بی هویتی و سردرگمی فلسفی، وجودی، جنسیتی، و...، افسارگسیختگی جنسی، انحرافات جنسی مانند همجنسگرایی و ...، استفاده ازخشونت با سلاح سرد وگرم، مصرف بی رویۀ مواد مخدر و مشروبات الکلی، بزه کاری وجرم وجنایت در مدارس ودانشگاه ها، انحطاط و فسادنظام آموزشی، آمار بالای سقط جنین و بیماری های مقاربتی، فرزندان با مادران و پدران تنها، بت پرستی و مقدس سازی مدرن مادی و سازگاری با آن، شیطان پرستی، و پذیرش گناه و جنایت و خیانت به عنوان یک هنجار، مملو ومشحون است.

چنین هنجارهای ناهنجاری جزبازتاب جامعه ای فاقدارزش های انسانی، اخلاقی واجتماعی چیزی نمی تواند باشد.

آمریکا بر روی ویرا نه ها واجساد سرخپوستان و بومیان بخت برگشتۀ خود، ظلم وستم نژادی، تبعیض و نژاد پرستی، برده داری و ایده آل سازی سیستم آزمند و حریص بی رحم لیبرال سرمایه داری بنا شده است.

بسیاری از جوانان آمریکایی بازتاب دهندۀ تحریف بیمارگونه این واقعیت هستند که ایشان فاقد هرگونه اخلاق، معنویت و ترس از ذات اقدس اله و یا هر مقام قدسی هستند.

بار کج به مقصد نمی رسد!

آیندۀ جوانان آمریکایی بد جوری تاریک است.

از هم پاشیدگی بنیان خانواده که شالودۀ جامعه است، از یک طرف، وعدم توازن و تعادل اجتماعی و معنوی که دامنگیرکشورهای توسعه یافتۀ غربی، بویژه آمریکا شده است، از طرفی دیگر، چنان به مرحلۀ بحرانی رسیده است که بی شک، به حول و قوۀ الهی، سقوط و اضمحلال امپراتوری های شیطانی شان غیر قابل اجتناب است.

یانکیهای منحرف معرفتی، فکری واخلاقی، دیوانه وار و بیمارگونه، نسلها را چنان ناسازگار وهنجار گریز بر مبنای افکار پلید اهریمنی شان ساخته و پرداخته اندکه دیر یا زود مانند اتحاد جماهیر شوروی ودیگر امپراتوریهای شیطانی شاهد پوسیدگی درونی و فروپاشی بیرونیشان خواهیم بود.

فَصَبْرٌ جَمِيلٌ (پس صبرى جميل و نيكو لازم است) عجول نباشیم زیرا که خُلِقَ الْإِنْسَانُ مِنْ عَجَلٍ سَأُرِيكُمْ آيَاتِي فَلَا تَسْتَعْجِلُونِ (آدمی در خلقت و طبیعت بسیار شتابکار است، (ای مردم) ما آیات (قدرت و حکمت بالغه) خود را به زودی به شما می‌نمایانیم (و شما را عذاب می‌کنیم) پس تعجیل مدارید).

هنجارهای زشت، پلشت، ومنحط جوامع به اصطلاح دموکراتیک غربی خود را به عنوان چهرۀ حقیر شر وفساد در همۀ سطوح نشان داده است.

براستی که هیچکس از زهر آن در امان نیست!

جوانان آمریکایی قربانی ایسم وایدئولوژی فاسدی هستند که مبتنی بر انحرافی تاریخی و استدلالی غلط از فهمی بیماراز حقیقت آفرینش انسان الهی هستند!

آتش جهالت و ضلالت، ظلم و جنایت، بی خردی و شقاوت تروخشک وخرد وکلان را با همدیگر خواهد سوزاند.

وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ (وآنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفر گاهی و دوزخ انتقامی بازگشت می‌کنند).

مگر اینکه هدایت الهی نصیبشان گردد، توبه کرده و جبران ما فات کنند.

أَ لَمْ يَعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ هُوَ يَقْبَلُ التَّوْبَةَ عَنْ عِبادِهِ وَ يَأْخُذُ الصَّدَقاتِ وَ أَنَّ اللَّهَ هُوَ التَّوَّابُ الرَّحيمُ

(آیا نمی دانند که خداست که توبه را از بندگانش می پذیرد واوست که صدقات آنها را می گیرد و اینکه خداست که توبه پذیر و مهربان است؟)

مشکلات جامعۀ آمریکا، بخصوص معضلات جوانان آنها از آنچه که تصور می شود عمیق تر وترسناک تر است. چنین به نظر می رسد که هیچ سیاستمدار یا مصلح اجتماعی، فرهنگی، وحتی اقتصادی غیر الهی قادر به حل کردن این مسائل و مشکلات نخواهد بود.

کشتی ایالات متحدۀ آمریکا به گل نشسته است. انحطاطا و سقوط اخلاقی این جامعه اهریمنی، شالوده واساس نظام سیاسی شیطان بزرگ را هدف قرار داده است. این کشور نه تنها دیگر الگویی برای جهانیان نیست بلکه فساد و انحطاط اخلاقی چنان بر آن چیره گشته که براحتی نشانه های فروپاشی اخلاقی در آن رویت می شود.

دیر یا زود آمریکا نابود می شود.

 

انتهای پیام//

ارسال نظرات