نماینده مردم شهرستان گناباد در مجلس شورای اسلامی:

زیبنده یک جوان تحصیل‌کرده نیست که از انجام کار و حرفه بی‌بهره باشد

نماینده مردم شهرستان گنابادبا تأکید برگسترش و توسعه هنرستان‌ها،گفت: زیبنده یک جوان تحصیل‌کرده نیست که از انجام کار و حرفه بی‌بهره باشد، باید همه تلاش برای رفع کمبودهای این مجموعه‌ها در حوزه ملی بکار بسته شود.
کد خبر: ۹۴۰۳۰۹۷
|
۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خرسان رضوی،  محمد صفایی در دیدار خود با  مدیر و معاونین اداره آموزش‌وپرورش گناباد، با تأکید بر گسترش هنرستان‌ها و استفاده از جوانان خلاق گفت: زیبنده یک جوان نیست که علیرغم کسب مدارک بالای تحصیلی، از انجام کار و حرفه بی‌بهره باشد. 

وی ادامه داد: آموزش‌وپرورش باید با گسترش و اهمیت بخشیدن بیشتر به هنرستان‌ها، زمینه حضور جوانان در بازار کار رشته‌های مختلف را فراهم نماید.

نماینده مردم شهرستان گناباد در مجلس شورای اسلامی، گفت: با انسجام، وحدت و هم‌افزایی می‌توان برای حل مشکلات حوزه آموزشی قدم برداشت و بنده به‌عنوان خدمتگزار کوچک مردم، پیگیری‌های لازم برای رفع کمبودها و نارسایی‌های این بخش را با جدیت در حوزه ملی دنبال خواهم کرد.

مدیر آموزش‌وپرورش گناباد نیز با اشاره به موفقیت‌های آموزش‌وپرورش در حوزه‌های مختلف، به بیان چالش‌های موجود و ارائه پیشنهاد‌هایی برای رفع مشکلات با پیگیری نماینده مردم در سطح ملی پرداخت.

احمدی افزایش ظرفیت پذیرش دانشگاه فرهنگیان، افزایش جذب اعتبار برای فضاهای آموزشی، افزایش سهم تعهد دولت در بیمه دانش‌آموزی، لزوم توجه و حمایت از توسعه متوازن با پیوند و حمایت بخش صنعت و صنایع کارآفرین از هنرستان‌ها، تأمین تجهیزات کارگاهی هنرستان‌ها، بخشودگی بدهی‌های آب، برق و گاز مدارس با تهاتر بین وزارت آپ و وزارت نیرو، بهبود وضعیت حقوقی نیروهای قرارداد کار معین بخشی از موارد پیشنهادی برشمرد.

گفتنی است در این جلسه شورای معاونین مدیریت آموزش‌وپرورش شهرستان به ارائه نقطه نظرات و پیشنهاد‌ها حوزه کاری خود و تبادل‌نظر با محمد صفایی پرداختند که ساماندهی و کمبود نیروی انسانی، جذب اعتبار برای فضاهای آموزشی شهرستان، سرانه دانش‌آموزی، توسعه متوازن و تبدیل وضعیت نیروهای آموزش‌وپرورش، از دیگر موارد مطرح‌شده در این جلسه بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار