خبرهای داغ:
سردار عباسقلی زاده:

سیره حضرت زهرا(س) مش رفتاری بانوان باشد/ فاطمه(س) الگوی مادران شهدا

تبریز- فرمانده سپاه عاشورا از حضرت زهرا سلام االه علیها به عنوان الگوی بی بدیل زنان هم در خانواده و هم در اجتماع نام برد.
کد خبر: ۹۴۰۹۱۸۷
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصغر عباسقلی زاده در آیین گرامیداشت روز میلاد حضرت زهرا(س) و روز مادر در جمع خواهران پاسدار سپاه عاشورا تاکید کرد: زندگی با برکت و پر از افتخار حضرت زهرا(س) الگوی بارز برای برهه های مختلف جامعه اسلامی است و زنان مسلمان از سیره و منش رفتاری حضرت زهرا سلام الله علیها الگو برداری کنند.

وی اضافه کرد: بانوان هم در خانه و هم در جامعه مسئولانه تلاشی جهادگونه را رقم می‌زنند که این خود نقش بسیار مهم و اثرگذار است.

سیره حضرت زهرا(س) مش رفتاری بانوان باشد/ فاطمه(س) الگوی مادران شهدا

فاطمه(س) الگوی مادران شهدا

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا  نیز در ادامه اظهار کرد: کرد: وجود مادران شهدا خود بیانگر الگو برداری این بزرگوارن از حضرت زهرا(س) است که توانستند با تربیت درست فرزندانی برای دفاع از اسلام نشان دهند که اهمیت زن و مادر چقدر والاست.

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی با اشاره به نقش زنان در طول انقلاب اسلامی گفت: فلسفه وجودی مادران و خواهران در نظام اسلامی دفاع از انقلاب است.

وی به نقش زنان در دوران دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: در عرصه دفاع مقدس نقش زنان نه تنها کمتر از مردان نبود، بلکه امنیت امروز را مدیون عشق و ایثارگری مادران و همسرانی می دانیم که عزیزترین افراد خود را در راه خدا و انقلاب تقدیم کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها