خبرهای داغ:

برگزاری ویژه برنامه تاثیر زنان در افزایش نشاط اجتماعی

تبریز- نشریه صدای زنان به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه و روز زن، با محوریت «نقش زنان در نشاط جامعه» با برگزاری مراسمی در سالن فرهنگسرای شمس شهرداری منطقه 8 این روز را گرامی‌ داشت.
کد خبر: ۹۴۰۹۹۸۷
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، معصومه شکوهی سردبیر و مدیرمسئول نشریه صدای زنان در کسوت مجری برنامه ضمن خیرمقدم و تبریک روز مادر و آرزوی رحمت و مغفرت برای مادران سفر کرده، برنامه را با شعرخوانی فاطمه جمشیدی، یکی از بانوان شاعر تبریزی آغاز کرد.
در ادامه برنامه سئویل محدث، عضو تحریریه‌ی صدای زنان به شرح فعالیت‌های صدای زنان پرداخت و گزارشی اجمالی از عملکرد این نشریه در سال‌های گذشته ارائه کرد.
در این مراسم که عنوان «نقش زنان در نشاط اجتماعی» را داشت، دکتر نرمینه معینیان، جامعه شناس و استاد دانشگاه، با بررسی ابعاد مختلف نشاط اجتماعی به سخنرانی پرداخت.
مینا زارع‌منش، مدرس دانشگاه و مدیر آموزشگاه هنری مینا دیگر سخنران این جلسه بود که با توجه به حوزه‌ی تخصصی خود یعنی کودک و خانواده، نشاط و شادی را از منظر خانواده و نقش والدین در رشد و تربیت کودکان شاد و سالم مورد نقد و بررسی قرار داد.
حسین مدرس زاده، مسئول امور فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 8 تبریز با گریزی به ادبیات فارسی حضار را با دیدگاه ادیبان و شاعران کهن در حوزه شادی و نشاط آشنا کرد.
آنیتا سرتیبی، نویسنده و گوینده‌ی روشن‌دل تبریزی در بخشی از برنامه به خوانش بخشی از کتاب جدید خود به نام «دختر آفتاب» پرداخت و حضار را مهمان قلم و صدای دلنشین خود کرد.
در ادامه برنامه استاد میرعادل موسوی، از اساتید موسیقی سنتی، در ساحت مقام مادر آواز خوانی کردند.
این مراسم با گرفتن عکس یادگاری مهمانان و میزبان برنامه، فروش کتاب‌های نویسندگان نوقلم و بسته‌های 9 ماهه نشریه صدای زنان به اتمام رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها