رئیس اداره ورزش و جوانان تربت‌جام خبر داد:

محک جدی تیم جودو تربت‌جام در مصاف با تیم حشد الشعبی عراق

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت‌جام با اشاره به رقابت دوستانه تیم های جودو شهرستان تربت جام و حشد الشعبی کشور عراق گفت: این رقابت اولین محک جدی برای این رشته پرطرفدار پس از چند سال تعلیق و محدودیت‌های خاص کرونایی محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۴۲۷۹۱۱
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷

محسن سپهری رئیس اداره ورزش و جوانان تربت‌جام در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی در تربت‌جام اظهار کرد: رقابت دوستانه تیم های جودو شهرستان تربت جام و حشد الشعبی کشور عراق، اولین محک جدی برای این رشته پرطرفدار پس از چند سال تعلیق و محدودیت‌های خاص کرونایی محسوب می‌شود.

وی افزود: جودو شهرستان از قدمت و پتانسیل بسیار غنی در کشور و استان برخوردار است. علیرغم همه مشکلات، به ویژه تعلیق رشته جودو و محدودیت‌های خاص کرونایی، خوشبختانه بعد از دو سال اولین دیدار دوستانه و جدی جودوکاران تربت‌جام با تیم جودو حشد الشعبی عراق به میزبانی این شهرستان و در ماه ضیافت الهی برگزار شد.

سپهری خاطرنشان کرد: با ارتباط خوبی که با هیئت جودو استان داشتیم، توانستیم با کمترین هزینه یک تیم خوب و باانگیزه جودو خارجی را دعوت کنیم . شهرستان این ظرفیت را دارد که در سایر رشته‌های ورزشی نیز این اتفاق مبارک با سایر تیم‌های ورزشی کشورهای آسیایی رقم بخورد.

نماینده هیئت جودو استان و رابط تیم عراق نیز گفت: اعضای تیم حشد الشعبی که حائز مدال جهانی و آسیایی هستند، برای انجام اردوی 10 روزه به مشهد مقدس سفر کرده اند و فرصتی پیش آمد که جودوکاران استانی و شهرستانی خودشان را محک جدی بزنند.

مربی تیم جودو حشد الشعبی عراق نیز گفت: این مسابقه دوستانه در راستای امضای پروتکل‌های ورزشی بین دو کشور برگزار شد.

وی افزود: مسابقات صلح بعد از عید فطر در کشور عراق برگزار می‌شود و این اردو برای آمادگی هرچه بیشتر تیم ما در ایران برگزار شد که از استقبال و میزبانی دولت و مردم کشور دوست و همسایه ایران کمال تشکر و قدردانی راداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها