افتتاحیه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان خراسان رضوی

مراسم افتتاحیه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان خراسان رضوی با حضور سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام و مدیران استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۰۹۳۶
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی، سردار سرتیپ سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام در مراسم افتتاحیه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان رضوی و در جمع مدیران استان و اصحاب رسانه گفت: یکی از مهمترین موضوعاتی که رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقاطع مختلف به آن اشاره و تاکید داشته اند ضرورت خروج از محاصره تبلیغاتی و بازسازی انقلابی فرهنگ و رسانه است انقلاب اسلامی ایران به عنوان رویکردی جدید در مدل حکمرانی و نیز رویکردی جدید در تعریف انسان و زیست انسانی همواره در معرض هجوم رسانه ای جهت انزوای این مدل ها قرار گرفته است .

 

سردار غیاثی در ادامه گفت: بیش از ۴۰ سال است دشمن برای مایوس سازی مردم و مسئولان می کوشد و تلاش مستمری دارد برای وارونه نشان دادن واقعیت ها ، پنهان کردن جلوه های امید بخش، بزرگنمایی ایرادات و کوچک نمایی رویش هایی که می تواند با منطق ، عقل و احساس بشری ارتباط برقرار کند. بازدارندگی رسانه ای و افزایش تاب آوری رسانه ای در مقابل تحرکات سنگین دشمن جز با بازسازی انقلابی فرهنگ و رسانه مقدور نخواهد بود. 

 

ایشان افزود: سازمان رسانه ها باید چابک، مجهز به تحلیل و مردم شناس باشند که تمام این مولفه ها جز با تکیه بر امر اندیشه محقق نخواهد شد . تولید اندیشه و پشتوانه سازی های علمی رمز موفقیت در مسیر اقدامات رسانه ای است. انسان رسانه ها نیز باید در یک شبکه منسجم که عمود و محور آن معارف دینی و مبانی انقلابی است اقدام جبههای. روشنگرانه و آفندی داشته باشند .

 

سردار غیاثی اضافه کرد: بازسازی فرهنگ و رسانه با تکیه بر عقلانیت، فناوری، ارتقای سواد رسانه ای، هم افزایی نخبگان، اجتناب از موازی کاری، توجه به سنت ها، سرمایه گذاری همراه با ایجاد چرخه شفافیت اقتصادی و نیز ساخت و باز ساخت مداوم سرمایه های فکری قابل دستیابی است .

 

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام افزود: تحقق این مهم، ارمغان ارزشمندی به نام ارتباط با مردم و برقراری گفتگو بین نظام و امت خواهد داشت ،رسانه های فعال باید همان قدر که رفتار ایجایی و همسو نسبت به رویش ها و امید ها داشته باشند باید مطالبه گر و دادخواه است باشند که شرط نداشتن مخرج مشترک با دشمن در این است که مبنا و افق حرکت مطالبه گری تحقق نتیجه و حل مسئله ذیل انقلاب اسلامی باشد .

 

سردار سید هاشم غیاثی در انتها گفت: امید دارم گام به گام حرکتمان مرضی رضای حضرت بقيه الله قرار بگیرد و در مسیر تعالی انقلاب اسلامی گام برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها