فرمانده سپاه امام رضا «علیه السلام»:

تربیت نسل مومن و انقلابی رسالت اصلی آموزش و پرورش است

سردار غیائی گفت: با وجود اینکه ارتقاء دانش و علم آموزی دانش آموزان یکی از اولویت های مهم آموزش و پرورش است اما توام با آن مسئله تربیت و پرورش شخصیت نیز دارای اهمیت بسیار زیادی است و هرگز نباید از آن غفلت شود.
کد خبر: ۹۴۳۲۷۴۸
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵

به گزارش سپاه امام رضا «علیه السلام»، سردار سید هاشم غیاثی در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی و معاونین ایشان و روسای ادارات آموزش و پرورش مشهد ضمن تاکید بر اهمیت توجه به مسئله علم آموزی و پرورش شخصیت نسل نوجوان و جوان کشور، گفت: آموزش و پرورش و بصورت خاص مدارس و دانشگاه ها پس از نهاد خانواده بیشترین تاثیر گذاری را بر پرورش شخصیت انسان دارند و معلمان و اساتید دانشگاه در این زمینه نقش اصلی را بر عهده دارند.

 

وی با بیان اینکه تربیت نسل مومن و انقلابی رسالت اصلی آموزش و پرورش است، گفت: با وجود اینکه ارتقاء دانش و علم آموزی دانش آموزان یکی از اولویت های مهم آموزش و پرورش است اما توام با آن مسئله تربیت و پرورش شخصیت نیز دارای اهمیت بسیار زیادی است و هرگز نباید از آن غفلت شود.

 

فرمانده سپاه امام رضا «علیه السلام» با تاکید بر لزوم توجه هر چه بیشتر مسئولان و دست اندرکاران به مسائل مرتبط با حوزه آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: یکی از حساسترین و مهم ترین بخش های کشور نهاد آموزش و پرورش است که هم می تواند منشا تحول و تعالی برای جامعه اسلامی باشد و هم نسل نوجوان و جوان را برای در دست گرفتن مسئولیت مهم در آینده انقلاب اسلامی تربیت کند.

 

وی با بیان اینکه ثروت اصلی برای هر ملتی، نیروی انسانی است، گفت: تربیت و پرورش نیروی انسانی متخصص و متعهد و ترویج روحیه کار و تلاش در بین قشر نوجوان و جوان کشور از دیگر کارویژه های آموزش و پرورش است که باید مورد توجه مسئولان این نهاد قرار بگیرد.

 

سردار غیاثی با تاکید بر اهمیت حمایت همه جانبه از نخبگان و شرکت های دانش بنیان، گفت: از طرح های نخبگان، پروژه ها و شرکت های دانش بنیان بصورت همه جانبه و با بکارگیری تمام ظرفیت ها و امکانات حمایت می کنیم.

 

 فرمانده سپاه امام رضا «علیه السلام» با بیان اینکه استاد شهید مرتضی مطهری بهترین الگو برای معلمان و اساتید دانشگاه است، خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی و معرفی شهدای والامقام بعنوان الگوهای شاخص زندگی فردی و اجتماعی به دانش آموزان و نسل جوان همواره مورد توجه معلمان و اساتید دانشگاه قرار داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها