خبرهای داغ:

دیدار مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت جوادالائمه با خانواده شهید طلبه و روحانی

دیدار مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت جوادالائمه عليه السلام خراسان شمالی با خانواده شهید طلبه و روحانی، شهید محمدعلی رجب نیا در شهر آشخانه
کد خبر: ۹۴۳۳۲۳۰
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵

 


به گزارش خبر گزاری بسیج ،حجت الاسلام زحمتکش مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت جوادالائمه عليه السلام خراسان شمالی روز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت با فرمانده ناحیه مقاومت بسبج شهرستان مانه وسملقان و جمعی دیگر از مسؤلین شهرستان با خانواده شهید طلبه شهید محمدعلی رجب نیا در شهر آشخانه دیدار نمودند.
حجت الاسلام زحمتکش در این دیدار گفت : کنگره چهار هزار شهید روحانی که در چهارم خرداد برگزار میگردد باسایر کنگره ها از لحاظ کمی و کیفی متفاوت است از لحاظ کمی اینکه جامعه روحانیت بیشترین شهید را نسبت به سایر اقشار شهدا تقدیم انقلاب کرده است از لحاظ کیفی هم شهدای شاخصی همچون شهدای محراب و شهید مطهری ره و شهدای دیگری که هر کدام از این شهدا کنگره جداگانه را خوستار است تا تبیین شود شخصیت بزرگواران .
کنگره چهار هزار شهید با همت و پیگیری های سپاه بالاخص نماینده ولی فقیه در سپاه به فضل الهی در چهارم خرداد ماه برگزار میشود و سهم ماهم در استان خراسان شمالی هفتاد ودو شهید طلبه و روحانی است که به تناسب شهدای اقشار دیگر جامعه بیشترین شهید را در استان نسبت به جمعیت طلبه ان روز داریم . یکی از برنامه ها و اهداف کنگره تبیین نقش رو حانیت و پرچمداری روحانیت د عرصه ایثار و شهادت است .
وی در ادامه افزود:جامعه روحانیت در دوران دفاع مقدس نقش پررنگی را ایفا کرد و باید نقش انان به جوانان باز گو شود و این عظمت و مردانگی ان ها برای مردم باز گو شود
درپایان این دیدار هدایای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)به خانواده شهید طلبه که شامل چفیه صبر وایثار و تابلو فرش مزین به متثال مبارک شهید گرامی و هدیه نقدی از طرف مقام معظم رهبری به خانواده شهید اهدا گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها