دیدار فرماندار شهرستان با مسولين روابط عمومی ارگان های اداری به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات

نصیری فرماندار گناباد در نشست با مسولين روابط عمومی ادارات شهرستان گفت:نقش اطلاع رسانی در دنیا ثابت شده و روابط عمومی موجب استحکام درونی هر سازمان می شود.
کد خبر: ۹۴۳۳۴۹۰
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی، دیدار فرماندار گناباد با مسولين روابط عمومی ادارات دولتی شهرستان و خبرنگاران به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی در محل سالن شهدای انقلاب فرماندار ی گناباد برگزار شد. 

 

در این مراسم نصیری فرماندار گناباد ضمن تبریک روز روابط عمومی به همه مسولين روابط عمومی و خبرنگاران ادارات و ارگان های دولتی گفت نقش اطلاع رسانی در دنیا ثابت شده و روابط عمومی موجب استحکام درونی هر سازمان می شود.

 

نصیری افزود :معمولا حوزه اطلاع رسانی را مدیران در آخر دوره خدمت خودمی گذارند و این گونه امید به دستگاه اجرایی کم می شود و افراد خنّاس و معاند تلاش می کنند روی نقاط کدر، انگشت بگذارند.

 

وی ادامه داد :در سیل اخیر اتفاق عجیبی افتاد و پیران و بزرگان شهرستان مدعی بودند در ۷۰سال گذشته چنین سیلی را شاهد نبوده اند و مسئولین گناباد، همکاران، نیروهای جهادی و امدادی همه پای کار بودند و نقش روابط عمومی ها در انعکاس و پوشش خبری بسیار در ایجاد این روحیه تاثیر گذار بوده است. 

 

فرماندار گناباد گفت: چند شغله بودن روابط عمومی ها در ادارات یک مشکل استک در اسرع وقت برای روابط عمومی ها دوره های دانش افزایی برگزار و این علم را منتقل کنید و گواهینامه رسمی به شرکت کنندگان اهدا کنید. 

 

نصیری خطاب به مسولين روابط عمومی گفت: به دنبال اطلاع رسانی موثر باشید و روابط عمومی در هر سازمان باید مرجع و پناه مردم باشد. 

 

در پايان مراسم تعدادی از مسولین روابط عمومی ادارات و ارگان های دولتی به ارائه نظران خود پیرامون جایگاه مسولیتی و حفظ حرمت و توجه بیشتر به این جایگاه نکاتی را اشاره کردند

ارسال نظرات
پر بیننده ها