کشف آرد و شکر احتکار شده در شهرستان مه ولات

در گشت بازرسی کارشناسان تنظیم بازار مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مه ولات، 2 هزار و 680 کیلوگرم آرد یارانه ای از پارکینگ یک منزل مسکونی و 420 کیلوگرم شکر تنظیم بازار از یکی از فروشگاه های سطح شهرستان کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۹۴۳۳۹۳۵
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی در شهرستان مه ولات در گشت بازرسی کارشناسان تنظیم بازار مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مه ولات، 2 هزار و 680 کیلوگرم آرد یارانه ای از پارکینگ یک منزل مسکونی و 420 کیلوگرم شکر تنظیم بازار از یکی از فروشگاه های سطح شهرستان کشف و ضبط شد.

 

 

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مه ولات از بازرسی چندین فروشگاه و انبار عرضه مواد غذایی و کشف 67 کیسه آرد یارانه ای و 420 کیلوگرم شکر تنظیم بازار احتکار شده در این شهرستان خبر داده و گفت: کالاهای کشف شده ضبط و برای توزیع به ستاد تنظیم بازار تحویل شد.

 

 

 

هادی ساربان با اشاره به اینکه در سطح شهرستان هیچگونه مشکل و کمبود کالاهای اساسی نداریم و نظارت ها در سطح شهرستان صورت گرفته است، گفت: در خصوص نانوایی ها نیز، بدون افزایش قیمت، در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

 

 

 

وی با بیان اینکه به لطف خدا بدون هیچگونه مشکلی در سطح شهرستان خدمات به شهروندان در حال انجام است، گفت: اگر چنانچه در مورد احتکار، شهروندان مواردی را مشاهده کردند، حتما اطلاع دهند تا همکاران ما اقدامات لازم را انجام دهند

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها