امام خمینی مدل جدیدی از حکومت‌داری ارائه داد

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: امام خمینی مدل جدیدی از حکومت‌داری ارائه داد، که مورد توجه جهانیان قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۴۳۶۹۵۳
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷

به گزارش بسیج از پیرانشهر، حجت‌الاسلام عسگر دیرباز نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری ۱۲ خرداد در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) که در مصلی امام خمینی (ره) پیرانشهر برگزار شد، با اشاره به گوشه ای از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر «امام خمینی (ره) یک حقیقت زنده تاریخ است»، اظهار کرد: خردادماه هر سال یاد و خاطره شخصیتی را برای ملت بزرگ ایران اسلامی و ملل مظلوم جهان یادآوری می‌کند، که به اعتراف دوست و دشمن نقش مهمی در حیات فکری و سیاسی جهان اسلام دارد.

وی با بیان اینکه بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) را به حق می‌توان «آموزگار» آموزه‌های ارزشمندی در عرصه فقاهت، سیاست، فرهنگ و عرفان دانست، اضافه کرد: امام فقید توانست در عرصه «اندیشه» و «عمل» نوآوری را به حد کمال برساند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه، از این طریق راه جدید و افق روشنی برای ایرانی مسلمان گشوده می‌‌شود، اضافه کرد: یکی از چشمگیرترین تلاش‌های ایشان این بود، که مدل جدیدی از حکومت‌داری را با الهام از دین مبین اسلام و نهضت حسینی به معرض نمایش گذاشتند.

دیرباز با بیان اینکه، از زمانی که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید، در مورد علل و پیامدهای آن کتاب‌ها و مقالات مختلف نوشته شده و سخنرانی‌های زیادی نه‌تنها در ایران بلکه در جای جای جهان صورت گرفته است، گفت: اما با این همه شخصیت امام خمینی (ره) به طور شایسته شناخته نشده است.
انتهای پیام

ارسال نظرات