اعزام ۱۳۰۰ نیروی جهادگر دانشگاه امام حسین ع به شهرستان تربت حیدریه

مسئول بسیج سازندگی شهرستان تربت حیدریه :طی  بررسی های منطقه ای  در شهرستان تربت حیدریه و ارتباطی که با دانشگاه امام حسین ع صورت گرفت قرار بر این شد  در تیر ماه ۱۳۰۰ نیروی  جهادگر دانشگاه افسری امام حسین ع به شهرستان جهت فعالیت های جهادی اعزام شوند.
کد خبر: ۹۴۴۰۰۲۲
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی، سروان پاسدار محسن فتوحیان مسئول بسیج سازندگی شهرستان تربت حیدریه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت:  طبق برآوردها و نیازهای منطقه که در بخش های  عمرانی،فرهنگی و آموزش،  بررسی شد با دانشگاه امام حسین (ع )ارتباط  گرفته شده است  تا نیمه تیرماه ۱۳۰۰  دانشجوی جهادگر را  به شهرستان  تربت حیدریه و حومه اعزام  کنند.

 

وی افزود:  تاکنون تعداد ۲۲۰ نفر از دانشجویان به منطقه اعزام شده  و در ۱۲ روستا و بخش های دیگر در ۲۵۰ عرصه ی عمرانی مشغول به فعالیت هستند.

 

فتوحیان بیان کرد: از تاریخ اول خرداد   جهادگران در پهنه ی جغرافیایی شهرستان  تربت حیدریه و بخش های مشغول  کار هستند ؛ این گروه ها  از ۲۴ خرداد ماه با اعزام رسمی از دانشگاه امام حسین( ع) فعالیت خود را در شهرستان  آغاز کردند.

 

مسئول بسیج سازندگی شهرستان تربت حیدریه با اشاره به برنامه های بسیج سازندگی در طرح ها و فعالیت های جهادی گفت:  ساخت مسکن محرومین و مددجویان بهزیستی، همچنین خانواده های محروم و مستضعف که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند توسط گروههای جهادی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: کمک به پروژهای آبرسانی منطقه از دیگر طرحهای این گروه جهادی می باشد.

 

وی  در پایان عنوان کرد: علاوه بر طرحهای عمرانی  برگزاری کلاسهای تقویتی؛ برای تمامی مقاطع تحصیلی مختلف  مشاوره،  کلاس های ورزشی، کلاس های احکام  توسط روحانیون، یادواره شهدا ، از دیگر فعالیت ها و اهداف این گروه جهادی  می‌باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها