خبرهای داغ:
حجت الاسلام اسکندری:

آمریکا اولین و بزرگترین ناقض حقوق بشر است

تبریز- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: آمریکا بعنوان مدعی حقوق بشر، اولین و بزرگترین ناقض حقوق بشر است.
کد خبر: ۹۴۴۰۱۸۰
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اسکندری در جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی با اشاره به تأکید دین مبین اسلام بر حفظ کرامت انسانی و برابر بودن تمام انسانها در نزد خدا افزود: احترام به حقوق اساسی انسانها مورد تأکید تمام ادیان آسمانی است و حفظ کرامت و منزلت بشر در کتاب آسمانی ما مسلمانان بارها تذکر داده شده است.
وی با بیان اینکه این موضوع در طول تاریخ همواره مورد بحث و چالش حاکمان و متفکران بوده، حقوق بشر را دستاویزی برای پایمال کردن حقوق انسانها عنوان کرد و افزود: متأسفانه سفاکان در طول تاریخ از همین موضوع حقوق بشر سوء استفاده کرده اند و ظلم های بسیاری را به اسم حقوق بشر روا داشته اند.
حجت الاسلام اسکندری آمریکا را بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیای فعلی خواند و بیان کرد: در جهان معاصر، بیشرین سوء استفاده از موضوع حقوق بشر توسط دولت آمریکا صورت گرفته و رد پای ظلم و پایمال کردن حقوق بشر از سوی آمریکا در جای جای نقاط کره زمین قابل مشاهده است.
وی ملت ایران را مظلوم ترین ملت جهان در مقابل ظلم های حقوق بشری آمریکا معرفی کرد و تأکید کرد: مردم ایران چه قبل از انقلاب اسلامی و چه بعد از آن بزرگترین ضربه ها را از ناحیه استکبار جهانی بویژه آمریکای جهانخوار متحمل شده اند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان حوادث هفته دوم تیرماه یعنی ششم الی دوازدهم تیر را نمونه بسیار کوچکی از جنایات مستقیم و غیر مستقیم آمریکا علیه مردم و نظام اسلامی خواند و افزود: ترور مقام معظم رهبری، به شهادت رساندن رئیس قوه قضائیه و جمعی از مسئولین کشور، بمباران شیمیایی سردشت، به شهادت رساندن شهید محراب، سرنگون کردن هواپیمایی مسافربری و به شهادت رساندن نزدیک به سیصد نفر بیگناه و حوادث دیگر در سالهای ابتدایی انقلاب اسلامی در طول این هفته بطور مستقیم و یا غیر مستقیم از سوی آمریکا رخ داده است.
وی به رسالت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جهاد تبیین و بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: این شورا در راستای جهاد تبیین، تلاش می کند تا با بیان حقایق و افشای ذات پلید و نیرنگ باز آمریکای جنایتکار به جوانان و نوجوانان عزیز، در جنگ نرم رسانه ای نقشی ایفا کند.
حجت الاسلام اسکندری از اعضای جلسه خواست تا برنامه های پیش بینی شده بمناسبت این هفته را در اسرع وقت به این شورا ارسال نمایند تا با همکاری و هم افزایی تمامی نهادهای عضو، این برنامه ها به صورت شایسته اجرا شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها