خبرهای داغ:
معاون قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص) در اهواز:

‌آسایش امروز‌ مرهون حماسه‌های نسل دیروز است

سردار اسدی گفت: خاطرات زیادی برای گفتن به نسل جوان هست تا نسل امروز ما بدانند که چه حماسه‌ها آفریده شده تا ما توانسته‌ایم در این همه هیاهو و نا امنی‌های موجود با صلابت و آسایش زندگی کنیم.
کد خبر: ۹۴۴۱۳۴۹
|
۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سرتیپ «محمدجعفر اسدی» معاون قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص) و از پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس امروز وارد خوزستان شد و به محض ورود به دیدار آیت‌الله «سیدعلی شفیعی» نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری رفت و درگذشت فرزندش حجت‌الاسلام «سیدمحسن شفیعی» را به وی تسلیت گفت.

وی سپس بر مزار «سیدمحسن شفیعی» و دیگر شهدای گمنام حرم مطهر «علی بن مهزیار اهوازی» حاضر شد و به مقام این شهدای گرانقدر ادای احترام کرد.

سردار اسدی در ادامه سفر یک روزه خود به خوزستان بر مزار شهید «علی هاشمی» حاضر شد و سپس به دیدار مادر سردار هور رفت تا خاطرات مشترک خود را با این فرمانده دوران دفاع مقدس را دوباره تداعی و بازگو کند.

معاون قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص) که به دعوت کمیته علمی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان به کربلای ایران سفر کرد در ادامه برنامه های خود ضمن بازدید از استودیوی تلویزیونی «عصر ماندگار» پاسخگوی سوالات ما در حوزه های مختلف بود.

ماحصل گفت‌و‌گوی ما با فرمانده و پیشکسوت دوران دفاع مقدس به شرح ذیل تقدیم حضورتان می‌شود؛

در مقدمه جا دارد از راه‌اندازی این مرکز رسانه‌ای تشکر کنم و خطاب به همه مخاطبین و مردم عزیز بگویم که قدر این نظام، انقلاب و ولایت فقیه را بدانید. اگر سایه ولی فقیه بالای سر این کشور نبود، میهن عزیزمان همچون گذشته به تحلیل می‌رفت فلذا ثبات، امنیت و پیشرفت امروز کشور را مدیون راهبری عالمانه ایشان هستیم.

امنیت و آسایش امروز ما به راحتی به دست نیامده است. درست است که برد موشک‌های ایران امروز به دو هزار کیلومتر و با دقت بالا رسیده است، اما برخی فکر می‌کنند سازش با دشمن سایه جنگ را از سر کشور دور می کند، حال آنکه چنین نیست چون دشمن، همیشه دشمن است.

خاطرات زیادی برای گفتن به نسل جوان هست که باید صادقانه، شفاف و بدون اغراق گفته شوند تا نسل امروز ما بدانند که چه حماسه‌ها آفریده و چه خون‌ها ریخته شده تا ما توانسته‌ایم در این همه هیاهوهای جنگ و نا امنی‌های موجود با صلابت و آسایش زندگی کنیم.

جنگ، سختی‌ها و فراز و نشیب‌های زیادی داشت که خیلی از مسائل آن به خاطر رعایت اصول امنیتی و حفاظتی گفته نشده‌اند که الان شرایط به گونه‌ای است که می‌‌شود خیلی از ناگفته‌ها را بیان کرد و حماسه‌های ماندگار بچه‌هایی نظیر قرارگاه سری نصرت را بازگو و انتقال داد.

نباید در گفته‌ها و نوشته هایمان، ارتش بعث عراق را ضعیف نشان دهیم چون اینگونه نبود و واقعیت این است که ارتش رژیم بعث توان نظامی فوق العاده‌ای داشت که چندان بدان پرداخته نشده ‌و لذا پیروزی جوانان مومن و بسیجی ما زمانی ارزش واقعی‌اش را نشان می‌دهد که ما توان رزم دشمن را به خوبی بیان کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها