خبرهای داغ:

نخستین همایش نویسندگان نو قلم شمالغرب کشور در آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

تبریز- بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نخستین همایش منطقه ای نویسندگان نوقلم شمالغرب کشور را برگزار می‌کند.
کد خبر: ۹۴۴۱۴۵۳
|
۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، این همایش با هدف آموزش تخصصی نویسنگان نو قلم و ایجاد انگیزه برای فعالیت بیشتر جهت تولید آثار فاخر و ارزشمند پیرامون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، به صورت منطقه ای برای استان‌های آذربایجان غربی، اردبیل، ایلام، زنجان، کرمانشاه و کردستان برگزار می‌شود.

شرایط سنی شرکت کنندگان از استان آذربایجان شرقی، ۱۵ تا ۵۵ است و آثار ارائه شده باید دارای ارزش ادبی و هنری بوده و تکمیل و ارسال فرم اطلاعات فردی و سوابق نویسندگی شرکت کنندگان الزامی است.

آثار ارسالی باید مرتبط با حوزه ایثار و شهادت باشد و علاقمندان می توانند آثار خود را در قالب‌های داستان کوتاه و بلند، خاطره نویسی، زندگی نامه، فیلمنامه، دل‌نوشته و یادداشت‌هایی که ارزش ادبی دارند به صورت فایل ورد یا pdf و ترجیحاً با قلم B Nazanin سایز ۱۴ تا ۱۰ تیر ارسال کنند.
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق فرم اطلاعات فردی می‌توانند به سایت https://tabriz.navideshahed.com/fa/forms/۴۷۲ مراجعه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها