خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ خبر داد

امدادرسانی سپاه و بسیج در روستاهای کبودراهنگ

همدان-فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ از امدادرسانی سپاه و بسیج در روستاهای کبودراهنگ خبر داد و گفت: سپاه و بسیج مهیای ورود به صحنه امدادرسانی در همراهی با سایر دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با بحران است.
کد خبر: ۹۴۴۸۰۱۳
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴

سرهنگ حسین سوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ اظهار کرد: به دنبال وقوع سیلاب و آب گرفتگی در برخی روستاهای شهرستان کبودراهنگ چندین روستا درگیر این موضوع شده بود که با ورود نیروهای امدادی و بسیج کمک رسانی و امداد و نجات انجام شد.

وی با اشاره به روستاهای درگیر افزود: در روستاهای دولی، احمد آباد و قراگل امدادرسانی از آغازین ساعات بامداد امروز صورت گرفته و متاسفانه برخی خانه‌ها خسارت دیده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ با اعلام آمادگی نیروهای بسیج و سپاه برای امدادرسانی گفت: سپاه و بسیج مهیای ورود به صحنه امدادرسانی در همراهی با سایر دستگاه‌های اجرایی مانند نیروهای امدادی، راهداری، شهرداری، و غیره برای مقابله با بحران است.

وی با درخواست از مردم شهرستان خاطر نشان کرد: ازکشاورزان و دامداران عزیز تقاضا می‌شود در این خصوص احتیاط کرده و مراقب گله‌ها و دام‌هایشان باشند و از قرار گرفتن آنها در مسیر سیلاب‌ها و مناطق خطر جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات