مسئول ایثارگران سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با بسیج:

آزادگان مانند روحی در همه ارکان این کشور و ملت جاری شده‌اند

ملاشاهی گفت: آزادگان با درس گرفتن از سیره ائمه اطهار و زندگی انقلابی و حماسه ساز حضرت زینب(س) که اسوه صبر و پایداری بود توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر بگذارند.
کد خبر: ۹۴۵۱۸۴۲
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۹

سرهنگ پاسدار مهدی ملاشاهی، مسئول ایثارگران سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: آزادگان، هیچ‌گاه متعلق به یک مقطع از تاریخ نیستند، بلکه همواره مانند روحی در همه ارکان این کشور و ملت جاری شده‌اند.

وی با اشاره به این مطلب که آزادگان گنجینه های عظیم تاریخ اند، افزود: آزادگان با درس گرفتن از سیره ائمه اطهار و زندگی انقلابی و حماسه ساز حضرت زینب(س) که اسوه صبر و پایداری بود توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر بگذارند.

ملاشاهی بیان کرد: آزادگان با ایثار و صبر خود شکوه مقاومت و سرافرازی را به صحیفه درخشان انقلاب اسلامی ثبت کرده اند.

مسئول ایثارگران سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پیام و سیره آن ها، فریاد سربلندی و شکوهمندی ملت ایران اسلامی است که برای همیشه ماندگار است و در هر زمان و میدانی می‌توان از آن بهره جست.

وی بیان کرد: ایستادگی و مقاومت آزادگان سرافراز در طول سال های سخت اسارت نه تنها روحیه دشمن را خرد کرد بلکه ملت ایران را رو سفید و سربلند و همگان را به تعظیم و احترام در مقابل سرو قامتان همیشه استوار کشور وادار نمود و قدرت های جهانی متوجه شدند در صورت مواجهه با ملت ایران با حریفی سخت و مقاوم مواجه هستند. این وجه از بازدارندگی در پناه مقاومت و مجاهدت آزادگان به ایران عزیز هدیه شد و ملت نعمت پرقدر آنان را پاس می دارد.

این مسئول ادامه داد: به مناسبت گرامیداشت 26 مرداد ماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی با حضور فرمانده سپاه سلمان و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان از سه آزاده سپاه در دوران دفاع مقدس دیدار و از آنها تجلیل شد.

ملاشاهی اظهار داشت: سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تعداد 261 آزاده را در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده که از این تعداد 30 آزاده رسمی، 139 آزاده بسیجی و 92 آزاده وظیفه بودند.

 

ارسال نظرات