اسلام در معرض سنگین‌ترین هجمه‌های دشمن قرار دارند

امام جمعه نقده گفت: دین مبین اسلام در معرض سنگین‌ترین هجمه‌های دشمنان اسلام و دین قرار دارد.
کد خبر: ۹۴۵۵۲۱۷
|
۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴

به گزارش بسیج از نقده، حجت‌الاسلام حسین‌ فصیح‌نیا امام‌جمعه نقده در آیین تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه نقده که با حضور حجت‌الاسلام حسن اصغری مسئول امور روحانیون دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار کرد: مکتب امام حسین (ع) را همواره فراروی خود قرار دهید و هیچ‌گاه از تبلیغ، ترویج و معرفی آن دست نکشید و هرگز کوتاه نیایید.

امام‌جمعه نقده با بیان اینکه دین مبین اسلام در معرض سنگین‌ترین هجمه‌های دشمنان و دین‌ستیزان قرار دارد، اضافه کرد: بنابراین لازم است که با همه امکانات رسانه‌ای برای خنثی کردن این توطئه استکبار جهانی گام برداریم و اجازه ندهیم چهره واقعی این دین و اولیای الهی را در اذهان جهانیان مخدوش کنند.

وی با بیان اینکه در نقده ظرفیت‌های بسیار زیادی برای رشد و توسعه همه‌‌جانبه وجود دارد، ادامه داد: این پتانسیل‌ها را باید مورد توجه قرار داد، به‌ویژه‌اینکه در روز‌های آینده این شهرستان معبر عاشقان اباعبدالله‌الحسین (ع) خواهد بود.

حجت‌الاسلام اصغری مسئول امور روحانیون دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی در این آیین، اظهار کرد: شهدا از مردمی‌ترین افراد در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، چون با نقش‌آفرینی، ایثار و‌ زمان‌شناسی صحیح، نام خود را در تارک تاریخ این سرزمین برای همیشه ثبت کرده‌اند.

وی یکی از عرصه‌های مهم در زمینه جهاد را تبیین زوایای فرهنگ تاریخ‌ساز عاشورا دانست و اضافه کرد: ضرورت دارد، این عرصه ارزشمند برای افکار عمومی بیش از پیش شناسانده شود، چراکه درغیراین‌صورت از آن فاصله خواهیم گرفت.

حجت‌الاسلام اصغری ضمن اشاره به اینکه همه تلاش‌مان را می‌کنیم، تا از پیروان واقعی مکتب عاشورا باشیم، خاطرنشان کرد: دراین‌راستا جهاد فرهنگی، جهاد سخت و جهاد اقتصادی همچنین جهاد تبیین در مواجهه با دشمنان نظام اسلامی از جمله وظایف خطیر ما به‌شمار می‌رود.

در این آیین حجت الاسلام غلام‌حیدر جهانبان مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نقده تودیع و حجت‌الاسلام علی محنتی به عنوان مسئول جدید معارفه شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار