میزخدمت جهادی ادارات یکی از بهترین الگوهای خدمت‌رسانی است

نکوئی گفت: حضور مسؤولان ادارات در یک مکان مشخص تحت عنوان میزخدمت، تحولی پسندیده در تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان است. 
کد خبر: ۹۴۵۹۹۳۱
|
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۱

به گزارش خبرنگار بسیج از ایرانشهر، میز خدمت جهادی ادارات دولتی و دستگاه‌های اجرایی به همت حوزه بسیج کارمندی شهرستان ایرانشهر بنا به در خواست شورا و دهیار روستای کلینک تاج محمدخانی در مسجد پیامبر اعظم این روستا در  هفته دفاع مقدس برگزار شد.
 
 سرهنگ پاسدار حسین نکوئی، مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: میز خدمت جهادی ادارات دولتی و دستگاه‌های اجرایی شهرستان ایرانشهر با همت حوزه بسیج ادارات و کارمندان سپاه شهرستان ایرانشهر در مسجد پیامبراعظم روستای کلینک تاج محمدخانی برگزار شد. 

وی افزود: این میز خدمت جهادی با حضور مدیران ادارات بنیاد مسکن، ثبت احوال، ثبت اسناد، اداره گاز، کمیته امداد، بهزیستی، تامین اجتماعی و مسکن و شهرسازی برگزار شد.
 
سرهنگ نکوئی با تاکید بر این مطلب که این میزخدمت جهادی در راستای دیدار بدون واسطه مردم با مسؤولان برنامه‌ریزی شد، ادامه داد: میزخدمت جهادی ادارات یکی از بهترین الگوهای خدمت‌رسانی برای تکریم ارباب‌رجوع است.
 
این مسئول پایگاه بسیج ادارات را رابط مردم و کارمند در تراز انقلاب اسلامی دانست که در بسیج کارمندان پرورش پیدا می‌کند، ادامه داد: نقش محوری بسیج کارمندان در جهت‌دهی فرهنگی به دستگاه‌های اجرایی بسیار مهم و ارزنده است.
 
مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: حضور مسؤولان ادارات در یک مکان مشخص تحت عنوان میزخدمت، تحولی پسندیده در تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان است. 
 


 
ارسال نظرات