دیدار مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان با شهردار و رئیس شورای شهر لنده / پروژه های خیرسازی که در لنده ماندگار می شود

نشست مدیر عامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد با شهردار و رئیس شورای شهر لنده و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان به منظور تبادل نظر در خصوص همکاری های دو جانبه و ایجاد بسترهای لازم برای استفاده از ظرفیت خیرین در سطح شهرستان لنده برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۷۳۸۷
|
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج،سالار جوکار مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه وبویراحمد در ابتدا به تشریح فعالیت ها و اهداف مجمع اشاره کرد و گفت: تأسیس و راه اندازی مجمع خیرین سلامت کمک شایانی به جامعه هدف حوزه بهداشت و درمان در بحث احداث واحد های بهداشتی درمانی مناطق کمتر برخوردار کشور از جمله استان کهگیلویه و بویراحمد داشته است.

وی تکمیل خانه های بهداشت مال ملا و موگرمون در شهرستان لنده را از جمله پروژه های خیرساز برشمرد که در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد و در این زمینه بر لزوم همکاری همه جانبه دستگاه های اجرایی خدمات رسان خصوصاً برای تأمین آب ، برق ، گاز و ... این پروژه ها تأکید کرد.

جوکار ابراز داشت: دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نگاه ویژه ای به شهرستان لنده دارد و مجمع خیرین سلامت در راستای نیازمندی های ابلاغی دانشگاه علوم پزشکی و طبق طرح گسترش شبکه، پروژه های بهداشتی درمانی خیرساز را بر اساس نیت و تعهد خیرین اجرایی می نماید.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد گرامیداشت و تجلیل از مقام شامخ خیرین عرصه سلامت را زمینه ای برای دلگرمی آنها و کمک بیشتر به مناطق محروم و کمتربرخوردار دانست و گفت: البته خیرین محترم با قلبی مهربان و دستی گشاده در نقاط مختلف کشور چتر سخاوت خود را گشوده اند ، بدون هیچ چشم داشتی خدمات عام المنفعه ارائه می دهند و قصدشان ارتقای سلامت جامعه است.

سلمان رنجبر شهردار لنده هم در این نشست از فعالیت ها و خدمات دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد در این شهرستان تقدیر کرد و گفت: به عنوان یک شهروند و مسئولی که خود را خادم مردم می داند اعلام می کنم که نهایت همکاری را با دانشگاه و مجمع خیرین سلامت خواهیم داشت.

وی به ظرفیت ها و همچنین نیازمندی های شهرستان لنده در بخش های مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و زیرساختی اشاره کرد و گفت: این شهرستان به دلایل مختلف کمی از روند توسعه یافتگی عقب مانده است و با توجه به کمبود اعتبارات دولتی نیازمند کمک خیرین عزیز در حوزه های مختلف هستیم.

رنجبر ورود خیرین به حوزه ساخت فضای سبز و مراکز فرهنگی هنری در شهرستان لنده و توابع این شهرستان را ضروری خواند و ابراز داشت: کودکان و نوجوانان شهرستان برای گذران اوقات فراعت نیازمند حضور در چنین فضاهایی هستند و در این شهرستان به شدت خلا این مراکز احساس می شود.

کورش محمدی رئیس شورای شهر لنده نیز در این نشست ضمن تقدیر از خدمات دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد و احداث دو خانه بهداشت خیرساز در مال ملا و موگرمون، گفت: در شرایطی که دستگاه های اجرایی برای اجرای پروژه های عمرانی و زیرساختی با کمبود اعتبار مواجه اند کمک های خیرین می تواند تحولات عظیمی در عرصه های مختلف ایجاد نماید.

وی افزود: از حضور خیرین در شهرستان لنده استقبال می کنیم و دست آنها را به گرمی می فشاریم زیرا خیرین در هر جایی منشا برکت و مایه امیداوری هستند.

محمدی یکی از نیاز های جامعه امروز را توجه به سلامت روان مردم عنوان کرد و گفت: باید از ظرفیت خیرین برای ایجاد مراکز شادی آفرین و امید بخش استفاده کنیم و هم اکنون نیز نیازمند حضور آنها برای ورود به این عرصه هستیم.

 

دیدار مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان با شهردار و رئیس شورای شهر لنده / پروژه های خیرسازی که در لنده ماندگار می شوددیدار مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان با شهردار و رئیس شورای شهر لنده / پروژه های خیرسازی که در لنده ماندگار می شوددیدار مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان با شهردار و رئیس شورای شهر لنده / پروژه های خیرسازی که در لنده ماندگار می شوددیدار مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان با شهردار و رئیس شورای شهر لنده / پروژه های خیرسازی که در لنده ماندگار می شوددیدار مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان با شهردار و رئیس شورای شهر لنده / پروژه های خیرسازی که در لنده ماندگار می شود

 

ارسال نظرات