خطیب جمعه کمیجان:

عملگرایی مشخصه بسیج/ همواره باید مراقب فتنه‌های پیچیده باشیم

خطیب جمعه کمیجان همگان را به تقویت بسیج و همکاری با این شجره مقدس سفارش کرد و افزود: از شاخصه‌های بسیج و بسیجیان عملگرایی است و قلب بسیج برای مکتب و دین می‌تپد.
کد خبر: ۹۴۷۱۹۹۵
|
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛ حجت‌الاسلام سعیدی امام جمعه شهرستان کمیجان در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته با اشاره به شاخصه‌های بسیج گفت: اخلاص در عمل، ارتباط با خدا، حفظ ارزش‌های انقلاب، شهادت‌طلبی، نگرش تکیه بر خود و پیشرفت درون‌زا از جمله شاخصه‌های بسیج است.

وی افزود: سردار شهید "سلیمانی" نمونه عینی یک بسیجی با این شاخصه‌هاست؛ بسیجیان در ایام سختی همیشه یاور مردم بودند در ایام کرونا، سیل و زلزله کمک‌های شایانی به کشور و ملت کرده‌اند.

خطیب جمعه کمیجان همگان را به تقویت بسیج و همکاری با این شجره مقدس سفارش کرد و افزود: بسیج عملگراست و قلب بسیج برای مکتب و دین می‌تپد؛ بسیج حلقه وصل مردم و نیروهای مسلح و مطیع رهبری جامعه است.

حجت‌الاسلام سعیدی در ادامه به جریانات اخیر اشاره کرد و گفت: برخی کشورهای اروپایی اقدام به دخالت در امور داخلی کشور می‌کنند و تصمیم دارند با ایجاد تفرقه در مناطق مرزی کشور، ناامنی و کشتار ایجاد کنند. این کشورها بهتر است به امور داخلی کشور خود نگاهی کنند و دست از دخالت در امور داخلی ایران دست بردارند.

وی در پایان با بیان اینکه آمریکا و استکبار محور فتنه اخیر در کشور بودند، خاطرنشان کرد: باید مراقب فتنه‌های پیچیده در جامعه باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات