فرمانده سپاه ناحیه آشتیان خبر داد

توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در آشتیان

فرمانده سپاه ناحیه آشتیان از توزیع 400 بسته معیشتی و 120 بسته لوازم التحریر در دوازدهمین دوره کمک مؤمنانه در این شهرستان خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون تعداد ۲۰۰۰ سبد کالا بین نیازمندان شهرستان آشتیان توزیع شده است.
کد خبر: ۹۴۷۳۰۴۶
|
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱

توزیع  ۴۰۰ بسته معیشتی در آشتیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از آشتیان؛ سرهنگ محمود رضایی، فرمانده سپاه ناحیه آشتیان با بیان اینکه تهیه و توزیع بسته‌های کمک معیشتی مربوط به یک ماه و مناسبت‌های خاص نیست بلکه در تمامی روزهای سال این امر با کمک خیران و مردم نوع‌دوست انجام می‌شود، گفت: تفکر جهادی در طول این سال‌ها کارآمدی خود را نشان داده است و امروز هم ما نیاز به این تفکر برای رفع مشکلات کشور داریم.

وی گسترش گفتمان و تفکر جهادی به دستگاه‌های اجرایی را یک ضرورت مهم دانست و افزود: امروز در دولت انقلابی و مردمی سیزدهم یک فرصت بسیار خوب برای تحقق این مسئله ایجاد شده که باید به خوبی از آن استفاده کرد.

سرهنگ پاسدار رضایی با تاکید بر اینکه حرکت جهادی بايد به حرکتی عمومی تبدیل شود، گفت: از ابتدای سال تاکنون تعداد ۲۰۰۰ سبد کالا بین نیازمندان شهرستان آشتیان توزیع شده است و امروز در دوازدهمین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه تعداد ۴۰۰ بسته سبد کالا و ۱۲۰ بسته تحصیلی بین نیازمندان شهرستان آشتیان توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه آشتیان با بیان‌ اینکه بسیج می‌تواند یک تفکر انقلابی و حرکت جهادی برای ادامه انقلاب باشد، گفت: هر جا حضور بسیج پررنگ بوده نقش دشمنان و بدخواهان کمرنگ و بی‌اثر شده است.  

انتهای پیام/

ارسال نظرات