به مناسبت سومین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی/ آهنگ خواننده جوان کهگیلویه و بویراحمدی به نام " سرداران لُر " منتشر شد

عباس کهزادی نسب از خوانندگان و مداحان انقلابی و ولایی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سومین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قطعه موسیقی به نام " سرداران لر" را منتشر کرد.
کد خبر: ۹۴۷۹۳۷۸
|
۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، عباس کهزادی نسب از خوانندگان و  مداحان انقلابی و ولایی کهگیلویه و بویراحمد که با آثار فاخر هنری گذشته خود در وصف شهدا، انقلاب واهلبیت(ع) در کشور به شهرت رسید و طرفداران زیادی درعرصه فضای مجازی پیدا کرد این بار اثری حماسی و تاریخی جدیدی به نام " سرداران لُر"از خود منتشر کرد.
این اثر به مناسبت سومین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و به یاد شهدای حادثه تروریستی شهرستان ایذه منتشر شده است.
دراین اثر از اساطیر تاریخی لر زبانان همچون شیر علی مردان خان بختیاری، بی بی مریم، ریسعلی دلواری، شهید علی لندی و حاج قاسم  سلیمانی یاد شده است.
این اثر با حمایت بنیاد علوی شهر دیشموک و مدیریت سرهنگ مختاری تهیه و تنظیم شد و کلیپ زیبای این اثر در شهر تاریخی دیشموک فیلمبرداری شده است.
مسوول بنیاد علوی شهر دیشموک عنوان کرد که با توجه به تاکید مقام معظم رهبری به تولید آثار فرهنگی در آینده نماهنگ های متفاوت تری ازاین بنیاد انتشار داده می شود.

 

ارسال نظرات