خبرهای داغ:

اجرای پویش هر دانش‌آموز یک نهال در آذربایجان شرقی

تبریز- سرپرست اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی از اجرای پویش هر دانش‌آموز یک نهال در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۲۷۸۳
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام پوررادی در نشست مشترک با مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با تاکید بر لزوم آموزش و فرهنگ‌سازی مناسب برای حفظ طبیعت و منابع طبیعی در دانش‌آموزان، اظهار کرد: تقویت حس وطن‌دوستی در دانش‌آموزان باعث خواهد شد در زمینه فرهنگ‌سازی برای کاشت نهال و حفاظت از منابع طبیعی اقدامات موثری انجام دهیم.

وی با اشاره به آغاز طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور افزود: عملی کردن پویش هر دانش‌آموز، یک نهال در راستای تحقق این طرح بسیار ثمر بخش خواهد بود چرا که دانش‌آموزان با علاقه خاصی این امر خداپسندانه را انجام خواهند داد و نسبت به حفظ و نگهداری آن مسئولیت‌پذیر و کوشا خواهند بود.

حجت‌الاسلام پوررادی ادامه داد: باید از ظرفیت‌های تریبون‌ها، مساجد، صدا و سیما و‌... جهت تحقق این امر مهم و مبارک استفاده کرد و با آموزش درست به دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان در راستای حفظ محیط زیست و منابع طبیعی قدم‌های موثری برداشت.

وی بر آمادگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی برای مشارکت در آموزش، فرهنگ‌سازی و تحقق طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور تاکید و تصریح کرد: ایجاد پویش‌ها، مسابقات و سایر خلاقیت‌های هنری در نهادینه کردن فرهنگ درختکاری و حفاظت از منابع طبیعی بسیار موثر است و ما در این زمینه اقدام خواهیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها