سمنان / بزرگترین پروژه آبرسانی استان با مجاهدت‌های بسیج سازندگی به زودی پایان می‌یابد

بزرگترین پروژه آبرسانی استان سمنان به عنوان خدمتی بزرگ به مردم روستا‌های محروم منطقه کوه زر واقع در جنوب دامغان با بیش از ۵۰ میلیارد تومان اعتبار و مجاهدت‌های بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی در حال اجرا است و به زودی به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۴۹۳۷۱۱
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱

به گزارش معاونت بسیج مساجد ومحلات استان سمنان سید  محمد رضا هاشمی در آیین افتتاح همزمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان  دامغان که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در محل سالن جلسات مرکز  همایش‌های بین المللی دانشگاه دامغان برگزار شد، اظهار داشت: امروز  بزرگترین دستاورد جمهوری اسلامی مشارکت آزادانه سیاسی ملت ایران در تعیین  سرنوشت خود واداره کشور است.

 

استاندار سمنان اضافه کرد: امروز وضعیت  کشورما مشابه حضرت ابراهیم است، وقتی او را با منجنیق به آتش پرتاب کردند،  آتش که فرو کش کرد دیدند او در گلستان است، امروز دور تا دور کشور ما جنگ و  درگیری و توطئه و تروریست‌ها وجود دارند، باید قدردان نعمت امنیت، ولایت و  سلامت باشیم.

 

وی با اشاره به رشد ۲۳۷ درصدی پروژ‌های افتتاح شده در  استان سمنان طی دهه فجر سالجاری با دهه فجر سال گذشته به لطف خدمات جهادی  دولت سیزدهم، افزود: در شهرستان دامغان به طور مثال مجتمع فرهنگی دیباج ۱۱  سال نیمه تمام مانده و با اعتبار اختصاص یافته در حال تکمیل است، استخر  بزرگ ذخیره آب کلاته رودبار پس ازقریب به ۳۰ سال انتظار مردم امروز به بهره  برداری رسید، نیروگاه ۱۰ مگاواتی که هفته قبل افتتاح شد و توان تولید قریب  به ۷۰ درصد برق شهر دامغان را دارد نیز نمونه دیگری از این توفیقات است.

 

هاشمی  با بیان اینکه در قالب کاروان خدمت استان تاکنون به ۳۰۰ روستا سفر کرده  ایم و ۴۹۱ مصوبه داشته ایم که ۸۳ درصد آن‌ها تاکنون محقق شده است، خاطر  نشان کرد: افتخار این دولت انقلابی از مردم و برای مردم بودن است و میز‌های  خدمتی که در نماز‌های جمعه برگزار می‌شود نمونه دیگری از عزم راسخ مسئولان  برای خدمت است.

 

استاندار سمنان اظهار داشت: بزرگترین پروژه آبرسانی  استان سمنان به عنوان خدمتی بزرگ به مردم روستا‌های محروم منطقه کوه زر  واقع در جنوب دامغان با بیش از ۵۰ میلیارد تومان اعتبار و مجاهدت‌های بسیج  سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی در حال اجرا است و به زودی به بهره برداری  می‌رسد.

ارسال نظرات